Afvist Helper Ansøgning

Status
Not open for further replies.

mathiasmtc

New Member
Member
Navn: Mathias

Brugernavn: mathiasmtc

Alder: 17 år.

Beskriv dig selv: Jeg vil beskrive mig selv som en imødekommende og venlig person kan godt lide at lære nye personer at kende og spille med folk på serveren.
Og jeg har lige afsluttet min 10. klasse så skal til at starte på en Eud hvor jeg vil vælge linjen datatekniker. Og den uddannelse tager 3 år.

Hvor længe har du spillet på serveren: Jeg har spillet online 28 dage og 20 timer på serveren.

Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til: Essentials, Factions, Mcmmo, Chestshop, Skyblock, Plotssquared, Kitpvp, Econymy, WorldEdit, Towny og Prison

Har du været helper eller lignende på andre server: Nej det har jeg ikke.

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Kommer an på meget fordi har fri fra skole forskellige tider så det kan være jeg kommer på tidlig men også sent eftermiddag. Men skal nok være på så tit jeg kan

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En der er klar til at hjælpe de andre som spiller på serveren. Og som kan kontakte andet staff til at hjælpe med et problem

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg er meget på så vil altid hjælpe andre vis der er brug for det og skal nok også holde øje på de andre servere vis der er spillere for at se om vis alt er okay

Har du Skype/Discord: Jeg har discord og det er der jeg primært kan kontaktes, men kan også godt bruge skype vis det er.
 
Senest redigeret:

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Godt at se dig online igen! god ansøgning, vi ved allerede på forhånd at du kan finde ud af at hjælpe :) så tommel op herfra :)
- Mini
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin

H-4202G_5.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Top