Helper eller højere rank ansøgning

pold18

New Member
Member
Info omkring mig:
- Nickname i Minecraft: pold18 (Kald mig Pold)
- Dit rigtige navn: Sezer (udtal det Cæsar)
- Din Alder:12

Andre ting i forhold til Serveren/Dig:
- Hvor lang tid har du spillet Minecraft?: 1½ år
- Hvor meget spiller du om ugen?: Ret meget det er forskelligt ca. 16-17 timer ca. om ugen tror jeg
- Hvor lang tid vil du, du bruge af din minecraft tid på BlueCraft?: Om dagen vil jeg ca. bruge det meste af min tid.

Erfaringer:
- Har du været noget på andre Servere? Hvilke?: Jeg har fx. været på Cube Town, McwCraft og nogle ikke så kendte servere
- Hvor lang tid har du været i et Crew team (altså staff)?: Godt og vel 5 måneder (ialt)

Om Mig:
- Beskriv lidt om dig selv: Jeg er en moden dreng, synes jeg selv. Jeg elsker at hjælpe når nogen har brug for det ;)

Hvad jeg kan hjælpe med?: Alle dem der hacker vil jeg selvfølgelig stoppe. Jeg kan bidrage med meget. Både hjælp kick, mute... Jeg er hjælpsom, og jeg er meget undercover. Med undercover mener jeg: Når jeg får at vide eller finder,en der er en der hacker. Så går jeg i /vanish (hvis jeg har kommandoen). Og spionere ham. Men når folk spørg. Går jeg altid ud af vanish. Og hjælper dem. Jeg kan også bidrage med at dele serveren. Jeg kan få mange ind, i alle aldre. Jeg hjælper altid og snakker med alle i alle aldre.

Hvorfor i skal vælge mig?: I skal vælge mig fordi jeg er erfaren, og kan godt lide at spille (så er for det meste meget på...) Jeg elsker at hjælpe folk med at bygge, og i det hele taget bare hjælpe... Men jeg er i det hele taget bare være et socialt menneske.. Jeg holder mig heller ikke tilbage vis folk de er, ja hvad kan man kalde det? Nogle liderlige bæster... Så får de glædeligt smidt en mute lige i fjæset (men dog kun hvis de fortsætter efter en advarsel)...

Tak fordi du tog tid til at læse min Ansøgning. Hvis du vælger mig kommer du ikke til at fortryde det ;)
OBS. Dette er på ingen måde kopieret ;) Forsæt god dag.
Kontakt mig via email hvis du har spørgsmål sezerbaran1@hotmail.com
 
Top