Hjælper Ansøgning V.3

jonathan_toft

New Member
Member
Navn: Jonathan Toft larsen

Brugernavn: Jeg hedder jonathan_toft ingame og det skifter jeg ikke ud lige umiddelbart.

Alder: 11 år

Beskriv dig selv: -Jeg er en frisk ung dreng der går meget op i Minecraft og tager spillet meget seriøst. Jeg vil yde alt hvad jeg kan og gøre alt for at medspillerne kan have det godt på serveren
- Jeg går i skole hænger ud med vennerne og spiller Fodbold.

Hvilke plugi ns har du kenskab til: Jeg har kenskab til WorldEdit, WorldGuard, Factions, ClearLagg, SignShop, Multiworld, Slimefun, ScoreboardStats, Vault, PlugMan, KitAdder, og mange flere.

Har du været helper eller lignende på andre server: ja det har jeg på en ad mine venners server. Jeg er fx også hjælper til et lan party ved navn Viking Gamers.

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt):
om Dagen (2 timer).
om ugen ( 14 timer).
om måneden (64 timer).

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: En hjælper i mine øjne er en der ikke falder sammen i en stresset situation og holder hoved koldt.


hvorfor skal i præsis vælge mig
Hvorfor skulle i ikke? Jeg har de kvalifikationer som i søger jeg er en person der også vægter meget højt på at alle har det godt. Hvilket serveren allerede gør det godt med jeg vil dog bare gøre min del for at det bliver vedligeholdt. Selvom jeg kun er 11 år har jeg en stor forståelse for minecraft og diverse ting man skal kunne som Hjælper jeg kan arbejde under stress og er klar til at hjælpe alle dem som også vil have min hjælp. Jeg er retfærdig overfor alle ingen får nogen form for særbehandling da jeg også gerne vil skabe et godt rygte omkring mig selv herinde.

Det jeg også vil byde ind med er en meget ung fyr som tager det her "job" seriøst og samtidig have det sjovt med de andre. Jeg tjekker chatten meget ofte og prøver at skrive så tit som muligt til de personer som måske ik lige har overholdt chatten de fleste skriver normalt "undskyld" eller at det ikke vil ske igen og det gør mig bare virkelig glad derfor ansøger jeg også.

Har du Skype/Teamspeak: Ja jeg har begge dele og bruger dem ret ofte til at snakke med folk. og jeg har en velfungerende Mic.


Tak Fordi at du læste min Ansøgning det sætter jeg stor pris på :D
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Undskyld mig, men hvorfor laver du endnu en?
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hvilke plugi ns har du kenskab til: Jeg har kenskab til WorldEdit, WorldGuard, Factions, ClearLagg, SignShop, Multiworld, Slimefun, ScoreboardStats, Vault, PlugMan, KitAdder, og mange flere.

Ovenstående er sakset fra din "v2" ansøgning. Ingen grund til at oprette en ny ansøgning.
Specielt ikke med din online tid du har haft på serveren:
jgt4Z83.png


Som der står i bunden af denne tråd så må du have tålmodighed og acceptere at det tager tid at gennemgå ansøgninger, samt at se folk an online (den sidste del er svær når du ikke er online)

Hvis du har brug for at ændre noget i din ansøgning, så brug rediger/edit funktionen.
 

jonathan_toft

New Member
Member
Ovenstående er sakset fra din "v2" ansøgning. Ingen grund til at oprette en ny ansøgning.
Specielt ikke med din online tid du har haft på serveren:
jgt4Z83.png


Som der står i bunden af denne tråd så må du have tålmodighed og acceptere at det tager tid at gennemgå ansøgninger, samt at se folk an online (den sidste del er svær når du ikke er online)

Hvis du har brug for at ændre noget i din ansøgning, så brug rediger/edit funktionen.
Hvad angår spille tiden er. Jeg har haft en bruger der hed jonathantoft2005 og der spilled jeg nærmest kun på BC. Men en dag kunne jeg ikke komme ind på den og det er derfor at jeg har denne bruger jonathan_toft. jeg tror at jeg havde været online i omkring 3-4 dage. Og jeg undskylder meget for det med ansøgning
 
Top