Afvist hjælper ansøgning

SwagProRo

New Member
Member
1. Navn : Ro

2. ingamenavn : SwagProRo

3. Alder : 12 Snart 13

4. Har Du Nogle Erfaringer Ja jeg er mod på mabyprison auraprison hundene jeg er også hjælper på chipsprison provoprison airpvp og andre

5. Hvad Ansøger Du Om? : Jeg ansøger om hjælper

6. Hvorfor Vil Du Gerne Være Staff : Fordi jeg elsker at hjælpe og gøre folk glade

7. Hvorfor Skal Vi Vælge Dig? : Jeg er god til at hjælpe folk og får stoppet et skænderi hvis der er igang med at opstå et jeg er glad og møder folk med et smil jeg holder en god tone og hjælper folk så godt jeg nu kan jeg lytter også til andre hvad de har at sige uden at afbryde dem andre skal have lov til at sige deres mening jeg respekterer alle mennesker lige meget hvem de er om de er en jeg har diskuteret med en gang så får de den samme hjælp som alle andre jeg lytter til folk Jeg holder roen når jeg skal hjælpe nogen og med en god tone Jeg kigger en ekstra gang for at se at det nu er den rigtige person jeg kigger på eller snakker med

8. Hvor Mange Timer Om Ugen Kan Du Være Aktiv? : ca 12 timer om ugen :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Tak for din ansøgning.

4. Har Du Nogle Erfaringer Ja jeg er mod på mabyprison auraprison hundene jeg er også hjælper på chipsprison provoprison airpvp og andre
Udfra ovenstående, så tænker jeg at du har nok at se til :)
 
Top