Afvist Hjælper ansøgning

Status
Not open for further replies.

TheMultiGamerDk

New Member
Member
Navn: Christian Beck-Olsen
Ingame navn: TheMultiGamerDk
Alder: 17

Beskriv dig selv: Jeg er en meget glad person, og udadvendt. Jeg er en stor fan af at arbejde, og så komme hjem og så bare side at slappe af med Minecraft eller et anden spil. Jeg har en kæmpe stor hjælpeløst som jeg tænker vil kunne gøre gavn på Minecraft servere.

Hvor længe har du spillet på serveren: Lige pt har jeg en /times på 2 dage og 0,47 timer, og vil udvide den meget mere. Spille tiden på serveren om dagen, er nok i mellem en 3 til 6 timer dagligt, nu når vi er i den tid vi er i.

Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til: Jeg kender selvfølgelig til de normale plugins, som /tp, /help,/bal,/afk,/del home,/sethome, stort set alle dem der er i /help, kender jeg.

Har du været helper eller lignende på andre server: Jeg har ikke været hjælper på servers før, men har spillet meget på en server hvor jeg teknisk set havde rollen bare uden navnet, så jeg har en stor fornemmelse om hvordan man er hjælper, og hvad en hjælper enlig går ud på.

Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): Ugentligt, har jeg nok 19 til 24 timer om ugen, kommer helt and på hvad jeg laver den uge, men i denne tid er det nok ikke helt galt.

Forklar os hvad en helper er i dine øjne: I mine øjne er en hjælper, en der selvfølgelig hjælper, men som også kender til commands osv, som sagtens kan hjælpe i chatten. En hjælper er meget ordenlig i sproget og ikke nedgør nogen, de er meget positiv og de er langt fra den sure type.

Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: Jeg forventer jo at kunne hjælpe folk, og at en hjælper har nogen commands som nogen andre ikke har. Jeg forventer ikke, men håber at kunne gå i spectator/invis, og kunne hjælpe serveren for snydere, foreksempel xrayers, og så videre.

Har du Skype/Discord: Skype har jeg ikke, da jeg har en fornemmelse at skyper er lidt dødt, men kan altid få det tilbage igen. Discord har jeg, og bruger til en daglig basis, jeg er en meget stor fan af Discord, og jeg er altid villig til at bruge det. Min discord er TheMultiGamerDk#2617.

Jeg håber at høre fra jer, og at i holder jer sikker i denne nederen periode.
 
Senest redigeret:

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
/home

Er det en joke? xD

Ellers fin ansøgning. Vi ser dig lidt an på serveren og vender tilbage med et endeligt svar :)
 

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Super ansøgning. Det er godt du kender til de basale commands osv. Og det skal nok udvikle sig med tiden, trust me. :)

Jeg har ikke set dig så meget online, og vil derfor ikke tage en beslutning med det samme. Som Def skriver, ser vi dig lige an på serveren osv. og tager derefter en beslutning udfra det vi ser :)

God dag
 

TheMultiGamerDk

New Member
Member
Super ansøgning. Det er godt du kender til de basale commands osv. Og det skal nok udvikle sig med tiden, trust me. :)

Jeg har ikke set dig så meget online, og vil derfor ikke tage en beslutning med det samme. Som Def skriver, ser vi dig lige an på serveren osv. og tager derefter en beslutning udfra det vi ser :)

God dag

Tak og i lige måde :D
 
Status
Not open for further replies.
Top