Afvist Hjælpper ansøgning

Status
Not open for further replies.

GamerDuckDK

New Member
Member
Navn: Patrich H
Brugernavn: GamerDuckDK
Alder: 17
Beskriv dig selv: ung frisk fyr med utrolig sort humor men ikke hjernedød humor jeg er en fair og rationel fyr
Hvor længe har du spillet på serveren: ved ikke præcist hvor lang tid jeg har spillet herinde men minimum 2 år
Hvilke plugins/funktioner har du kenskab til: kender faktisk ikke noget til de hardcore tekniske plugins/kommands kender nu mere til de mere basis
Har du været helper eller lignende på andre server: ja har været hjælper inde på ^banditen^ for 1,5 år siden inden den lukkede
Hvor mange timer har du til rådighed(ugentligt): har 18 timer ugentligt til rådighed da jeg har fast arbejde
Forklar os hvad en helper er i dine øjne: en der tager sig af basis problemerne på en server om det f.eks. er racisme og dårlig opførsel eller om det er nogle som har spørgsmål eller et problem da admins ikke altid har tid til at atge sig af sådan problemer og hvis de kunne havde der ikke være brug for hjælpere
Fortæl os hvad du forventer at kunne som Helper: jeg forventer at jeg vil kunne give tilbage til det her community ved at hjælpe folk og vil give tilbage til alle der spiller serveren og give dem en god oplevelse at spille på serveren ligesom jeg har
Har du Skype/Discord: Patterich#6966
Diverse: jeg undskylder for ingen kommaer og punktummer men der gad jeg ikke følge med i skolen :p
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Fin ansøgning. Vi vil gerne se dig mere an inde på serveren :) Har personligt kun stødt på dig et par gange :D

- Mini
 
Status
Not open for further replies.
Top