Hvad er reglerne for pvp-leave?

Rasmus

Moderator
Mod
Forleden havde jeg en snak med 2 spillere inde fra serveren om hvad de egentlige regler er for pvp (Player VS. Player = en kamp imellem 2 players) er, og vi blev enige om at den nuværende stopper for pvp-leave/log ikke fungere helt optimalt.

På nuværende tidspunkt kan man alt for nemt komme væk fra pvp. inde på vores server og jeg ved at der er flere der på det sidste har oplevet at folk bare har gemt sig eller lige er kommet om bag ved noget og så bare har haft en mulighed for at logge ud med det samme.

Vi ønsker istedet at man måske satte den op med 100-200% så vi fik 20-30 sekunder, eller at man ikke kunne gå home 1 min efter combat?
 

DasPinkieTheisV2

Member
Member
Jeg vil nok sige, at det du siger lyder som en god ide. Det med 20-30 sekunder i combat, men jeg tænker på du skriver jo at man skal vente 1 min for at komme i home. Men jeg tænker bare, hvad med hvis man pvper og er ude af combat og man så bare leaver. Kunne man ikke også gøre noget specialt ved det?

Men elsker din Ide Rasmus.
 

Rasmus

Moderator
Mod
"hvad med hvis man pvper og er ude af combat og man så bare leaver. Kunne man ikke også gøre noget specialt ved det?"

der skulle self og så gå 1 min før man måtte logge ud :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
1. Reglerne er som de står skrevet: pvp-leave er ikke tilladt.

2. Når du/i siger at tiderne skal ændres, hvilke øjne ser i så problematikken igennem? Jeres egne eller dem der bliver angrebet, måske uden at ønske det? Der er også folk som ikke ønsker at pvp og dem rammer i endnu hårdere ved at sætte tiderne op. Tænk på det

Og så mener jeg at denne tråd burde have været under teamsektionen...
 

Rasmus

Moderator
Mod
Self er der folk der ikke vil pvp , men da vi spiller faction skal der også tages højde for PVP da der er flere spilere der synes det er sjovt. Vi har også en survival server for folk der ikke kan lide pvp.

20 sekunder ville ihvertfald ikke skade, det alt for nemt at slippe væk på 10 sek :/
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Det er stadigvæk noget du trækker ned over hovedet på dem som ikke benytter Factions til at pvp. Factions er ikke bare PVP. Bevares, det er pvp orienteret, men det er på ingen måder det eneste aspekt der er på sådan en server.

Du kan liste de spillere som der mener at tiden skal sættes op, og så kan jeg tage den derfra.
 
Top