Jeg vil gerne have genovervejet mit ban

Status
Not open for further replies.

Alfred Pedersen

New Member
Member
Det her var min eneste måde at få kontakt til jer efter i bannede mig. Jeg forstår ikke hvorfor i bannede mig. Jeg prøvede bare at hjælpe min ven som var uansvarlig men som ellers er en rigtig sød person. Jeg håber virkelig at i vil se denne besked og så genoverveje mit ban da jeg ikke forstår det. Hvis jeg kom til at skrive noget flabet eller ondt på nogen måde var det ikke med vilje. Vi havde brugt en del tid på vores faction og synes faktisk at det var en fed server at spille på, men nu hvor vi næsten alle er bannet pga. 1 persons dårlige opførsel (brunosen) synes jeg ikke at det er helt fair. Jeg forstår godt hvis i ikke tager imod denne besked, men det kunne være fedt hvis i unbannede mig:(

Hilsen Alfr0380
 

mujaffa75

Active Member
Member
Tråden er flyttet til et mere passende sted. Det skal sige at du var meget mere flabet end dine venner, så kan ikke se hvorfor du spiller uskyldig. I bliver ikke unbanned af staff, min beslutning står fast. Hvis i virkelig gerne vil unbannes, så kan i købe det på http://buy.bluecraft.dk/
 

Alfred Pedersen

New Member
Member
Det er helt fair, det respektere jeg også, kan bare ikke se hvordan jeg kan være mere flabet end dem. Da det eneste jeg sådan set gjorde var at sige undskyld for min ven og fortælle om hans sygdom.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Ingen unban herfra.
Sagen lukket
 
Status
Not open for further replies.
Top