Forslag Kit PVP

FortressSideDK

Helper
Sidefrivillig
Helper
Jeg har 4 forslag:
1: Mulighed for at fjerne tomme suppeskåle fra ens hotbar uden at skulle åbne sit inventar.
Dette kan laves ved at lave et skript der sletter den entity der ville blive lavet når folk dropper ting fra deres inventar.​
En anden løsning kunne være at slette tomme suppeskåle fra spilleres inventar automatisk, når spilleren "spiser" suppen.​
2: Mulighed for at få mere suppe, når man har brugt alt det man får fra ens kit.
Dette kan løses med en command, f.eks. /soup der fylder tomme pladser i spillerens inventar med suppe.​
Det kan også løses med f.eks. et skilt i spawn som man kan bruge til at genopfylde suppe.​
3: Spillere kan få minus i coins, hvis man dør for meget i forhold til hvor mange kills man får.
Selv syntes jeg at man ikke burde miste coins når man dør (måske hvis man dør mange gange i træk, men ikke hver gang).​
Foretag en ændring så det minimale antal coins en spiller kan have er 0 coins.​
4: Mulighed for at fjerne/skifte sit kit mens man er i spawn.
 

FortressSideDK

Helper
Sidefrivillig
Helper
En ting der kan tilføjes også:
Mulighed for at skrive /hub når man ikke er i kamp.
 

DasPinkieTheisV2

Member
Member
Jeg har 4 forslag:
1: Mulighed for at fjerne tomme suppeskåle fra ens hotbar uden at skulle åbne sit inventar.
Dette kan laves ved at lave et skript der sletter den entity der ville blive lavet når folk dropper ting fra deres inventar.​

En anden løsning kunne være at slette tomme suppeskåle fra spilleres inventar automatisk, når spilleren "spiser" suppen.​

2: Mulighed for at få mere suppe, når man har brugt alt det man får fra ens kit.
Dette kan løses med en command, f.eks. /soup der fylder tomme pladser i spillerens inventar med suppe.​

Det kan også løses med f.eks. et skilt i spawn som man kan bruge til at genopfylde suppe.​

3: Spillere kan få minus i coins, hvis man dør for meget i forhold til hvor mange kills man får.
Selv syntes jeg at man ikke burde miste coins når man dør (måske hvis man dør mange gange i træk, men ikke hver gang).​

Foretag en ændring så det minimale antal coins en spiller kan have er 0 coins.​

4: Mulighed for at fjerne/skifte sit kit mens man er i spawn.


1. Jeg syntes at det er en god ide. Men tænker også om man ikke bare skal gøre at der er et [Disposal] skilt i spawnet, hvor man kan smide tomme suppe skåle ud. Og

2. Jeg syntes det lyder som en god mulighed. Og er helt enig med at man skal kunne skrive /soup. Men tænker også om man ikke kan sætte en [Heal] skilt i spawnet også. Men syntes ikke det med et skilt til det.

3. Jeg er helt enig med dig her. Syntes heller ikke man skal kunne gå i fx -100. Som jeg er, og syntes også at man kun skal kunne gå i minus, hvis man har en deathstreak på fx. 8. Men ellers fed ide.

4. Jeg syntes det lyder som en fantastisk ide. Og er helt enig med at man skal kunne skifte kit i spawn. Men tænker at når man har skiftet kit, skal der være en timer på. Før man må hoppe i PVP igen. For ellers kan man jo bare skifte kit, får fuld liv, fuld suppe, fuld af de speciale ting man får i kittet. Men det med kits skal man dog skal man selvfølgelig først have kittet. Men ellers fed ide også.

5. Tænker at før man skal kunne skrive /hub. Jeg tænker at man dog først skal være i spawn, for at kunne skrive hub. For at undgå for mange der bare leaver når de er ved at dø. For at joine igen med fuld HP. Ellers skal man dø direkte, ligesom på faction.


//Theis
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Jeg har 4 forslag:
1: Mulighed for at fjerne tomme suppeskåle fra ens hotbar uden at skulle åbne sit inventar.
Dette kan laves ved at lave et skript der sletter den entity der ville blive lavet når folk dropper ting fra deres inventar.​

En anden løsning kunne være at slette tomme suppeskåle fra spilleres inventar automatisk, når spilleren "spiser" suppen.​

2: Mulighed for at få mere suppe, når man har brugt alt det man får fra ens kit.
Dette kan løses med en command, f.eks. /soup der fylder tomme pladser i spillerens inventar med suppe.​

Det kan også løses med f.eks. et skilt i spawn som man kan bruge til at genopfylde suppe.​

3: Spillere kan få minus i coins, hvis man dør for meget i forhold til hvor mange kills man får.
Selv syntes jeg at man ikke burde miste coins når man dør (måske hvis man dør mange gange i træk, men ikke hver gang).​

Foretag en ændring så det minimale antal coins en spiller kan have er 0 coins.​

4: Mulighed for at fjerne/skifte sit kit mens man er i spawn.


1. Nu er det sådan at selve kitpvp er styret igennem dets eget plugin, så et skript har ikke førsteret på interaktioner her.
Jeg har dog lavet en nødløsning som mere eller mindre opfylder dit ønske.

2. løsningen i 1. løser også dette problem, ved at erstatte tomme skåle med nye.

3. jeg synes ikke denne funktion bør fjernes, men jeg har skåret den ned fra 50 til 5 i tab.
Tab af coins ikke længere muligt

4. Du kan skifte dit kit ved at bruge /kitpvp leave og derefter vælge et andet kit
/kb leave

5. /hub hermed tilføjet

6. combatlogging ikke længere muligt

(tidligere kitpvp plugin er i dag blevet erstattet med KitBattle)
 
Senest redigeret:

DasPinkieTheisV2

Member
Member
Tænker at undgå at "Bosste" spillere i KitPVP Tænker jeg at vi måske kan gøre at folk skal vælge et kit først, før de kan hoppe ned fra safezone. Det lyder nok som en dum ide, men tænker at så kan man jo bare tage sin second account og "bosste" sin main account. Ved godt det ikke giver nogle fordel undtagen alle de penge man får ved RankUp og kills.

Ved ikke med jer andre, men tænker at det kunne være en god ide.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Bliver man taget i at booste, eller på anden måde fremme sin egen spilleoplevelse ved at omgå reglerne, så bliver man bare udelukket fra at kunne spille på bluecraft.
Man kan sætte nok så mange parametre op for hvad man skal kunne og ikke kunne, hvilket bare sløver oplevelsen for alle andre.
Jeg tror på det bedste i folk, indtil det modsatte er bevist. Bliver du taget i, eller findes det åbenlyst at du booster en account, så bliver man banned.
 
Top