Matt beskylder mig for xray-hacking

Make_Craft

New Member
Member
Hej.

Her for tiden har jeg minet en del på jeres server og fundet mange diamanter. For nogle dage siden enchantede jeg mig til en Held III diamanthakke. Jeg skriver bare i chat, når jeg finder dia, for at blære mig lidt. Men så her idag beskyldte Matt mig for xrayhacking. Kan godt forstå det, men jeg enten bare heldig eller god til at mine efter diamanter. Jeg befinder mig i lange gange nede ved Y'aksen: 11,000. Når jeg, eller en af mine venner finder diamanter tpa'er jeg dem, siden jeg har den gode hakke. Jeg får gennemsnitlig mellem 2-3 pr. Diamant Ore. Jeg graver bare lange gange. Jeg miner alt hvad der giver xp + guld. Jeg kan ikke forstå det. Matt gav mig en advarsel fordi han nok troede jeg brugte xray. Jeg brugte flere minutter på at forklare ham det. Jeg spiller mest i klubben. Jeg kan ikke finde ud af hack, og jeg vil heller ikke. Men da Matt beskyldte mig for xray har jeg ikke mere lyst til at mine, før han indrømmer at det var en misforståelse. Jeg har kun været heldig. Jeg graver ikke andet end gange. Finder jeg diamanter hakker jeg dem selvfølgelig med min diamanthakke med enchant Held III. Det giver flere diamanter. Jeg kender Niklas, og hvis han er villig til at komme ned på Fri-Stedet må han gerne det. Så kan han se der ikke er hack. Spiller både på biblioteket og Fri-Stedet, således min computer er frygtelig dårlig. Matt har kigget efter mig med xray, og jeg kan ikke selv forstå jeg graver direkte hen til diamanter. Jeg må være ret heldig. Hvis han får mistanke eller lign. om jeg har xray på, vil han give mig ban'. For mit vedkommende er det ret tarveligt, at han beskylder mig for noget. Hvis jeg havde mulighed for at hjælpe med at bevise min uskyld, eller en anden kan hjælpe vil jeg gerne have hjælp. Nu er jeg begyndt at hygge mig sådan igen, efter den meget lange pause med ban'. Jeg kan godt forstå Matt får mistanke om at jeg hacker, hvis jeg er heldig. Har også forklaret ham, at jeg bruger en Held III hakke. Det gør den store forskelv. :
Hvis I gerne vil have mere at vide, skal I bare skrive nedenfor. Hvis nogen støtter mig med min lille sag, må I gerne skrive nedenfor. Andet jeg kan besvare, eller gøre noget skal I skrive nedenfor. Jeg vil besvare så meget som muligt, så hurtigt som muligt.

Make_Craft :|
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Så er det heller ikke værre... Du slap med en advarsel, du blev ikke en gang bannet. Kan ikke se en grund til at tude over det på den måde...
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Du øger bare fokus på dig selv. Det kræver ikke meget andet end at en moderator eller lign. holder øje med dig - evt med xray enabled. Så ser vi hurtigt hvad du ser og går efter.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hvis du ikke har xray så lad være med at gøre et større nummer ud af det, end nødvendigt. Ingen er blevet banned på uretfærdig vis fra vores server.
 

Make_Craft

New Member
Member
Kan du fortælle det videre til Matt. Tror stadig han tror jeg har xray. Graver bare, og så finder jeg dia. Ikke andet.
 
Top