Fixed min base er smadret

Status
Not open for further replies.

Bagalax

New Member
Member
Hej
min base er samdret og jeg spurgte hvem der havde gjort det.

Mathiasmtc skriver til mig det er agurkefar, så siger han det er en anden der hedder lowice. han siger han har set det ske, men kan ikke huske hvordan han så det.
Han lyver og snyder mig helt vildt og tpa spammer mig for at komme hen til min base.

Hvis det er sådan man spiller når man er i "factions" med diverse mods og så videre, så finder jeg bare en anden server at spille på samme med resten af hyggehulen.

Mathiasmtc har gang på gang talk grimt til os i hyggehulen og har en gang sluppet med en advarsel fra miniralle.
NU sidder han og lyver og beskylder alle på serveren for at have gjort noget som han ikke ved noget om.

rigtig dejlig community i har jer på serven.

vi blev flytte fra survival til factions og rykket langt væk fra alting, men alle mods, og venner af mods ved åbenbart hvor vores base er. og de smadre den som forgodtbefindende.

jeg håber der vil blive taget hånd om beskeden.
 

Rasmus

Moderator
Mod
Hej Bagalax!
Jeg er personligt super ked at at høre at i overvejer at skifte server på baggrund af hvad der er sket da jeg synes i er nogle super søde mennesker.

Først og fremmest vil jeg gerne have et par beviser (F.eks. billeder, screenshots, logs) på at Mathiasmtc har talt grimt samt tpaspammet jer. Dette er uacceptabelt og jeg vil sørge for at han vil blive straffet hvis anmeldelsen bekræftes.


vi blev flytte fra survival til factions og rykket langt væk fra alting, men alle mods, og venner af mods ved åbenbart hvor vores base er. og de smadre den som forgodtbefindende.

Det var mig og Defterdar der hjalp jer med at få flyttet jeres base ind på factions, men det var ligeså meget jeres eget ønske. Du skrev selv dengang at både du og din bror gerne ville ind og spille på Factions i stedet. Derfor tænker jeg også i kender til Risikoen ved at have en stor åben faction (Hvor i ikke claimer alle chunks på det i bygger på) og invitere folk derhen. Alle Faction servere har folk som raider hinanden og lyver for hinanden, da det er en stor del af gamemodet.

Jeg har svært ved at forestile mig alle mods mm. skulle vide hvor jeres base er, men kan du eventuelt nævne de mods som du hentyder til?


Beviser mm. kan sendes i tråden her eller over min private discord: Jaegersborg#2774


//Rasmus Jægersborg Mathiasen
 

Bagalax

New Member
Member
Hej jeg har ingen logs, eller screenshots af det. Det sker omkring kl 14 i dag.

Jeg kan godt huske det. Vi ville også gerne derind. grunden til vi ikke kan claime det hele er fordi så har vi mere land end power.
Så kan man bare overclaim det.

Det vil vi ikke risikere.

jeg kan godt forstå det er sådan man må spille. og det er da også så fint. Vi rykker rødder op og bygger et lille træhus på en enkelt chunk. også sætter vi vores ting der et sted ude ved world boarder.

så tager vi den derfra.
 
Status
Not open for further replies.
Top