Afsluttet Nyt SMP Spawn

Status
Not open for further replies.

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Hej alle brugere på BluECraft!

Introduktion:
Nu er det igen tid til en ny konkurrence på BluECraft, denne gang i bygge-kategorien. Vi har fornyligt udskiftet vores gamle Faction Spawn ud med et nyt og frisk spawn, dog har vi ikke fået bygget et nyt spawn til vores SMP verden.Til dette vil vi gerne have DIN hjælp til at designe det nye spawn. BluECraft udvælger et dommerpanel på 3 personer, som senere offentliggøres her på opslaget. Det design der vurderes af dommerpanelet til at være det bedste vinder hovedpræmien og dette spawn tages i brug i den pågældende verden.

I kan til en hver tid tage portalen i spawn til SMP verden, for at se hvordan det ser ud i dag.

Præmier på højkant:
1. Plads: 1x Ultra-Premium i 1 måned.
2. Plads: 1x Premium i 1 måned.
3. Plads: 5x enchanted apples samt 5.000$ (In-game cash)

Samlet præmiesum: 80,- DKK

Bemærk venligst at der kan blive tilføjet flere præmier senere hen.

Varighed på konkurrence:

Søndag d. 18. Maj - Søndag d. 1. Juni

Sådan deltager du:

1. Ingame skal du skrive /event, for at komme til vores event-verden.
2. Begynd at bygge DIT svar på et nyt SMP spawn i vores event-plotworld. Har du brug for hjælp til plotMe? Se under Hjælp.
3. Når du er færdig skal du skrive dit brugernavn(og brugernavnene i din gruppe hvis i er flere) i en kommentar under dette opslag, samt et billede af jeres kreation. Hvis jeres plot ligger langt fra spawn-området bedes i også at notere plot-koordinaterne i samme kommentar.
UpoM6Aq.jpg


KLIK HER FOR AT SKRIVE KOMMENTAREN

4. Vent på dommernes bedømmelse.

Eksempel på besvarelse hvis du er én person:
Navn: matt035343
Min kreation:
Koordinater: 1;0

Eksempel på besvarelse hvis du er i en gruppe:
Navn: matt035343
Gruppe: DemStaff
Gruppemedlemmer: Defterdar, Niklas305 og matt035343
Min kreation:
Koordinater: 1;0
Bemærk venligst, at gruppen kun kan deltage én gang uanset antal. Det vil sige at kun én fra gruppen poster deltagelsen som oven for.

Dommerpanelet:

1. matt035343
2. Defterdar
3. Niklas305

Vinderne:

Dommerne har voteret, og kommet frem til denne rangering:

1. minermanjakob
2. Mini_Ralle
3. julemanden4553

Tillykke til ovenstående vindere! Præmierne vil blive uddelt hurtigst muligt.

Deltagere:

CrafterRasmus
Minermanjakob
MartDK04 og doggyluc8
Mini_Ralle
julemanden4553
oliverc9000 og karinaseidelin

Diskvalificerede deltagere:
Ingen

Betingelser:
Når du deltager i konkurrencen accepterer du at BluECraft, dets admins og dets moderatorer til en hver tid kan ugyldiggøre din deltagelse samt diskvalificere dig, hvis de opfatter din deltagelse som useriøs, off-topic, indeholder krænkende og/eller diskreminerende materiale eller på anden måde opfattes som upassende. BluECraft tager sig ligeledes ret til at rydde plots som ikke opdfattes som en oprigtig deltagelse.
Du accepterer også at BluECraft, dets admin og dets moderatorer til en hver tid kan fratage din modtagende præmie, hvis du på serveren, såvel på forummet, opfører dig uforsvarligt, eller på anden måde tvinger BluECraft, dets admins eller dets moderatorer til at bruge magt.
Til sidst accepterer du at BluECraft, dets admins og dets moderatorer til en hver tid kan redigere, ændre eller helt afværge konkurrencen såvel betingelserne dertil, hvis de mener at konkurrencen har baggrund for at blive slettet såvel at der ikke er over 5 deltagere.
Hver spiller kan kun deltage 1 gang. Ligeledes kan medlemmer af en gruppe ikke deltage individuelt eller i andre grupper, når første gruppes svar ér indsendt. Desuden skal der kun sende ét svar fra hver gruppe.
Alle i den pågældende gruppe får en ensartet præmie. Det vil sige, at en gruppe på for eksempel 3 spillere får præmien 3 gange. En til hver deltager. Et medlem kan til en hver tid takke nej til præmien, men ikke overrække denne til en anden spiller. Gruppen må bestå af maksimum 3 spillere.

Hjælp til PlotMe-pluginnet:
Når du befinder dig i vores event-verden, kan du skrive /plotme help. Dette bringer en hjælpemenu frem, som fortæller dig om de forskellige kommandoer.
 

Vedhæftninger

  • 2014-05-17_20.08.43.png
    2014-05-17_20.08.43.png
    462.9 KB · Set af: 277

Minermanjakob

New Member
Member
Navn: Minermanjakob
Min kreation:


Kordinater: -3;0
 

Vedhæftninger

  • 2014-05-24_14.03.43.png
    2014-05-24_14.03.43.png
    996.3 KB · Set af: 235

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Navn: Mini_Ralle
Min Kreation: Min kreation skal ligne et sky halløj, men menes i at man så skal hoppe i pvp så man så ikke kan stå og campe og dræbe folk hurtigt :)
Ved ikke om det er jeres stil men ville bygge en kuppel med vand i(gik ikke så godt) Altså i må godt lave om på konceptet hvis i vil bruge det, men ville bare prøve :)

Texture packen/resource pack er Sphax PureBDCraft :)

0;0
 

Vedhæftninger

  • 2014-05-24_20.17.17.png
    2014-05-24_20.17.17.png
    688 KB · Set af: 228

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Mini_Ralle sagde:
Navn: Mini_Ralle
Min Kreation: Min kreation skal ligne et sky halløj, men menes i at man så skal hoppe i pvp så man så ikke kan stå og campe og dræbe folk hurtigt :)
Ved ikke om det er jeres stil men ville bygge en kuppel med vand i(gik ikke så godt) Altså i må godt lave om på konceptet hvis i vil bruge det, men ville bare prøve :)

Texture packen/resource pack er Sphax PureBDCraft :)

0;0


Husk på at spawnet skal kunne fungere visuelt, selvom man ikke har en bestemt texture pack.
 

julemanden4553

New Member
Member
Navn: julemanden4553
Min kreation:
5x038x.png

http://i58.tinypic.com/5x038x.png
Flere billeder:
Koordinater: -4, 4


Jeg gik først efter at lave et fyrtårn, men jeg endte med at lave et tårn i en meget lille by. Men har prøvet at bygge husene og tårnet, så det ser så spænende ud som muligt ;) Man kan selv lave noget inde i tårnet, f.eks enderchest, anvil, portaler osv ;)

(Ps. Kan man sige at man ikke ønsker nogle præmier, bare deltager for at deltage? :p)
 

doggyluc8

New Member
Member
navn: doggyluc8 og martdk04 .

det skal være en lidt anderledes spawn har kigget på 47 spawns og pludselig blandede jeg dem alle sammen
og vips så var den der dogdk04 spawn .xD dogdk04
 

Vedhæftninger

  • 2014-05-25_21.14.51.png
    2014-05-25_21.14.51.png
    291.4 KB · Set af: 210

karinaseidelin

New Member
Member
holdnavn: teamblue

spillere: oliverc9000 og karinaseidelin

kordinater: 0:-1
 

Vedhæftninger

  • 2014-06-02_07.11.51.PNG
    2014-06-02_07.11.51.PNG
    1.4 MB · Set af: 153

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
VINDERNE ER UDVALGT:

1. minermanjakob
2. Mini_ralle
3. julemanden4553

Tillykke til alle vindere, og tak fordi i deltog!
 
Status
Not open for further replies.
Top