Okay nu skal du bare høre Owner

Status
Not open for further replies.

Julle/Julian

New Member
Member
jeg dræbte daniel1554, også gik jeg over til /warp pvp også gik jeg i afk med mine ting også Daniel1554 og katognico smider mig ned på det sted hvor der er pvp og flækker mig imens jeg er afk
så nu har jeg misted alle min ting :D

fortsæt god dag Hilsen: Julian IGN: JulleMandenDK
 

FortressSideDK

Helper
Sidefrivillig
Helper
Testede om man kunne skubbe nogen der havde skrevet /afk ved warp pvp. og kom frem til at dette kan lade sig gøre.
Personligt ville jeg nok sige at det er dumt at gå afk ved spawn eller især warp pvp.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Afk ved PvP... Sikke en plan. Tommel op!

Men tak for fortællingen. Kan dog ikke tyde, udefra din tråd, hvad du egentlig vil opnå ?
 

DasPinkieTheisV2

Member
Member
Afk ved PvP... Sikke en plan. Tommel op!

Men tak for fortællingen. Kan dog ikke tyde, udefra din tråd, hvad du egentlig vil opnå ?

Smukke <3 jeg tror han mener, at han gik afk ved warp pvp og man burde ikke kunne skubbe hinanden når man skriver /afk men den kan man jo.. men han mener sikkert at en eller anden skal snakke med daniel1554 om det og katognico om at man må ikke må skubbe folk ned i pvp og dræbe dem! og måske give Julia hans ting igen? (Han sagde han havede brændt dem... men han har dem i hans endercheast) tror det er det Julian mener :)
 

Julle/Julian

New Member
Member
Smukke <3 jeg tror han mener, at han gik afk ved warp pvp og man burde ikke kunne skubbe hinanden når man skriver /afk men den kan man jo.. men han mener sikkert at en eller anden skal snakke med daniel1554 om det og katognico om at man må ikke må skubbe folk ned i pvp og dræbe dem! og måske give Julia hans ting igen? (Han sagde han havede brændt dem... men han har dem i hans endercheast) tror det er det Julian mener :)
 

Julle/Julian

New Member
Member
Theis tak, men jeg fik også en besked fra ejeren at det er jo dumt af mig at gå afk i pvp rum, men hvis ejeren kunne snakke med dalle om han kunne give mine ting tilbage

Og giver hånden og siger okay undskyld for det jeg har gjort

Det var det jeg tænkte på men forset god dag
 

Julle/Julian

New Member
Member
Smukke <3 jeg tror han mener, at han gik afk ved warp pvp og man burde ikke kunne skubbe hinanden når man skriver /afk men den kan man jo.. men han mener sikkert at en eller anden skal snakke med daniel1554 om det og katognico om at man må ikke må skubbe folk ned i pvp og dræbe dem! og måske give Julia hans ting igen? (Han sagde han havede brændt dem... men han har dem i hans endercheast) tror det er det Julian mener :)
Det er det
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Og det jeg mener er at det er tåbeligt at gå afk på en factions server og tro at man skal være immun. Og så endda klods op af en PvP arena...

Log ud hvis i har jeres ting så kært.
Sagen lukket
 
Status
Not open for further replies.
Top