Søger medlemmer PandeKager. Søger players

Status
Not open for further replies.

FakeBombersAli

New Member
Member
Hej
Vores fac der hedder "Pandekager" mangler players
Hvis du er interesseret. Skal du følge disse krav

1 Man kan stole på dig 100%

2 Hvad kan du gavne med. I vores faction

3 Hvad har du af erfaringer

4 Vi skal snakke med dig på Skype for at stole på dig 100%

5 Du skal have mindst 5/10 eller over, for at joine

Er du interesseret kan du snakke med "ali5454g" eller nico695d1 på Skype
Også kan vi snakke med dig om hvad du kan gøre
Skriv dit navn på Skype her nedeunder
Tak
Hilsen "Pandekager"
 

Dawid1270

New Member
Member
Jeg vil gerne joine PandeKager. Fordi at jeg vil mine og skaffe gode ting have hele tiden 10 / 10 power og hjælpe vores faction :D









Hilsen Dawid1270
 

Dawid1270

New Member
Member
Hej Ali. Jeg vil joine den her faction fordi at den er god og jeg vil mine hele tiden nærmest til 4 timer osv.. Men når jeg Pvp'er så skal jeg nok rette mit f power og men jeg pvp'er ikke tit jeg griefer andre nogen gange men når jeg skal mine så miner jeg lang tid men hvad skal jeg gøre for at accepter den her :p sig til hvis jeg skal gøre noget :D
 

FakeBombersAli

New Member
Member
Kan godt lide du vil have styr på power. Meget fin ansøgning, men? Du skal hugge træ, for miner har vi Ash til der gøre et godt arbejde. Accepteret!
 

Make_Craft

New Member
Member
Kære medlemmer af PandeKager.

Jeg vil gerne joine jeres faction, ligeså at jeg keder mig i min egen.
Jeg har en del erfaringer med MineCraft, og jeg er rigtig god til at bygge.
At haste rundt med min er ikke helt den smarteste ide, og jeg udfylder hullerne.
Man kan stole 100% på mig, også selvom jeg blev forrådt. Er kommet over det,
og er helt okay med episoden. Jeg bruger mest min tid på at gøre ting jeg godt kan lide,
og skaffe mad, træ og andre ressourcer. Og altid max power.

Venlig hilsen
Make_Craft
 

FakeBombersAli

New Member
Member
Fremragende ansøgning. Dig kan jeg godt stole på. For vi har været i samme faction "DreamTeam" som jeg ved vi begge har minder med. Altså for at sige det kort er du en god minecrafter og en butterbro. Så jeg vil sige Accepteret og velkommen til "PandeKager" nyd vores faction!:)
 

Make_Craft

New Member
Member
FakeBombersAli sagde:
Fremragende ansøgning. Dig kan jeg godt stole på. For vi har været i samme faction "DreamTeam" som jeg ved vi begge har minder med. Altså for at sige det kort er du en god minecrafter og en butterbro. Så jeg vil sige Accepteret og velkommen til "PandeKager" nyd vores faction!:)
Elsker PandeKager, spiser dem bare sjældent. :D
 

FakeBombersAli

New Member
Member
Dawid, jeg synes du skal blande dig udenom. For du har løjet til staff og til Factions. Mutiaccountet osv. Men Aveq. Hvad kan du præstere med. Hvad vil du gøre for vores Faction?
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Hvis vi ikke kan få en bedre tone i det her emne, bliver det lukket og låst, og uden mulighed for at måtte lave et nyt.
 
Status
Not open for further replies.
Top