Afvist permaban

mikkel8888

New Member
Banned
  • Ingame spillernavn: Mikkel8888
  • Hvem bannede dig: Defterdar
  • Hvornår blev du bannet: Ca en time siden.
  • Grundlag for ban: Flyhack
  • Hvorfor mener du at vi skal unbanne dig: Fordi jeg lover aldrig at bruge hack på serveren igen, har også nogle venner der spiller derinde så vil ikke være banned... vil gerne spille med dem på serveren.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Du kan få en chance mere
 

mikkel8888

New Member
Banned
nu er jeg blevet banned af Ramui pga *unaturlig fremgang i spillet* det ka jeg da ik forstå? hva mener han med det??
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Vi har modtaget en video som tydeligt viser at du forsat snyder.
Nu hvor ramui ikke har kunnet formulere sig ordentligt via dit ban, så kan vi lige få en udtalelse fra ham her @Rasmus
 

Rasmus

Moderator
Mod
Jeg fik i går aftes tilsendt en video af dig, hvor man tydeligt kunne se, at du bl.a. fløj rundt samt løb med en spændt bue (hackede).

Da hacks ikke er tilladt på serveren og giver dig en fordel overfor andre spillere, er det derfor en unaturlig fremgangsmåde. Jeg beklager, at mit ban ikke var til at forstå og jeg håber det giver bedre mening nu.

Du er banned for: Brug af hacks.
-Rasmus
 

mikkel8888

New Member
Banned
tja, det giver ihvertfald mening nu. Kan man på nogen måde købe unban eller noget i den stil? de andre, altså dem som jagtede mig, shit talkede mega meget, kaldte mig forskellige ting, grimme ting. er det er nok til at blive banned? Verable Abuse?
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Kan ikke se hvordan hacking bliver en løsning på sådan et problem. 100% mere effektivt at snakke med staff ...
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Du skriver at grunden til at du snød, var fordi at du blev "jagtet" og at se snakkede grimt til dig. Det er det jeg mener er en tåbelig løsning på et problem.

Hvis du ville have gjort noget ved problemet, så skulle du have taget fat i staff.

Vi benytter ikke betalings unban længere.
 

FortressSideDK

Helper
Sidefrivillig
Helper
DISCLAIMER: Jeg er ikke staff på BluECraft

Så vidt jeg forstår efter at have læst tråden så lyder det til at du ikke kan få unban på nogen måde, grundet at Ramui og Defterdar mener at du har brudt serverens regler igen, efter at du fik unban.
 

Rasmus

Moderator
Mod
Vi er glade for at BluECraft har givet dig lyst til at spille samt at det er dit første valg når det kommer til Minecraft serveres.

Der kan på nuværende tidspunkt i mine øjne ikke blive åbnet op for endnu et unban, da det ikke engang er 1 måned siden, at du fik dit sidste ban. Jeg håber at du kommer til at lære af dine fejl, samt at du måske vil prøve at søge om et unban om noget tid igen, tror ikke du skal regne med at komme tilbage lige foreløbigt.


de andre, altså dem som jagtede mig, shit talkede mega meget, kaldte mig forskellige ting, grimme ting.
Selvom det ikke ændre noget må du meget gerne nævne navnene på de spillere samt beviser på det er sket.

-Rasmus
 

mikkel8888

New Member
Banned
den ene var ThatGuyEmil og en der hedder Snulle og en der hedder et eller andet med SIlas og den sidste ka jeg ik huske navnet på... og tak... men kommer nok ik til at spille lgie forløbig så... elskede at spille og bygge på mc, vil ik benægte at jeg har brugt hack, men brugte det kun til at bygge, (fly hack) ikke andet. jo self brugte jeg killaura da de kom 4v1... men ellers ik.
 
Senest redigeret:

Rasmus

Moderator
Mod
Har du mulighed for at bevise at de har snakket grimt til dig? :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hvis du som mimimum ikke kan give et tidspunkt, så skal du ikke regne med at jeg vil bruge tid på den slags.
 
Top