Guide PlotsSquared (Freebuild)

Status
Not open for further replies.

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
155ee76a44ec64306c9b4dd19c757f1b08a201f7

Hvad er PlotsSquared:
PlotsSquared er en viderudvikling af det gamle PlotMe plugin, som gør det muligt for spilleren af have et privat område hvorpå de kan benytte Creative gamemode. På BluECraft har vi plots på 120x120 blocks og hver spiller kan claime ét plot. Det er dog muligt for flere spillere at kombinere deres plots, således at de bliver større.

Hvordan kommer jeg igang:
Først skal du finde vej hen til vores Freebuild verden. I spawn finder du en portal som fører hertil.
Når du er ankommet til Freebuild, så har du muligthed for at claime et hvilket som helst plot, som ikke allerede er claimet. For hurtigt at få et plot kan du skrive /plot auto som automatisk tildeler dig det nærmeste ledige plot.

Hvad skal jeg være opmærksom på:
Der er visse regler for byggerier i Freebuild. Alt hvad der er stødende kan resultere i ban fra serveren. Læs venligst vores regelsæt her.

Hvordan invitere jeg folk til mig plot:
Du har to muligheder for at tilføje spillere til dit plot.
Du kan gøre det muligt for andre spillere at bygge på dit plot, men kun når du selv er online. På den måde kan du holde styr på at de ikke ødelægger noget, som du allerede har bygget. Dette gøres med /plot add <spiller>

Det er også muligt at tilføje spillere så de altid har mulighed for at bygge på dit plot.
Skriv
/plot trust <spiller>. Brug denne med omtanke. Der er ingen erstatning for ødelagte byggerier.
 
Senest redigeret:
Status
Not open for further replies.
Top