poppopings admin ansøgning

poppoping

New Member
Member
Poppopings Admin ansøgning

Bruger navn: poppoping
Alder: 14

Jeg har været staff på ca 10-13 servere så jeg har meget erfaring.

Bygning: Jeg elsker at bygge ting og efter min mening er jeg god til det, jeg har ofte hjulpet ejere med at bygge spawn, mob-arena, pvp-arena og shops osv. Min mest almindelige/trænede bygge stil er middelalder som er den jeg er bedst til, men selvfølgelig er jeg også rigtig god til så mange andre bygge typer.

Min erfaring om spillet: Jeg har spillet Minecraft i omkring 3 år nu så jeg kender tingene og hvordan man spiller så vil nemt kunne hjælpe nye spillere med alle mulige ting. Generelt er jeg en "gamer", men Minecraft er mit favorit spil så spiller det i flere timer om dagen så jeg vil kunne være på rigtig ofte. Jeg har ikke så meget skole/lektier så jeg har ret meget tid at spille i.

Hvad jeg kan gøre for serveren: Jeg kan hjælpe med at bygge ting hvis ønskes. Hjælpe til med at få folk til at følge reglerne og hvis de ikke gør vil jeg sørge for en fair straf (alt efter aftale med ejer). Jeg vil være med til at gøre serveren et rart sted at være.

Hvorfor i skal vælge mig: Jeg har meget erfaring og er meget engageret omkring spillet. Jeg kender mange plugins/commands (dog ikke alle, jeg syntes ofte at når folk skriver en ansøgning skriver de at de kender alle plugins/commands, men det er en umulighed så jeg vil ikke selv sige det). Jeg vil med glæde hjælpe nye spillere og jeg er god til at forklare tingene så helt nye spiller som fx er joinet Minecraft for første gang også kan være med. Jeg bliver ikke så nemt sur hvis en spiller ikke kan fatte fx hvordan man crafter en dør så vil jeg bare forklare det på en anden måde, jeg har oplevet på andre server at staff flipper ud på spillere hvis de ikke forstår hvad de siger til dem som fx i tilfældet som oven over.

Så det var vidst det tror jeg, håber i vælger mig som den næste Admin.
-poppoping
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Jeg må indrømme, din ansøgning fortæller ikke hvilke erfaringer og kendskab du har til en evt. helper status.
At du har været "staff" på mange andre servere, kan lige så godt betyde at du ikke har været god nok og derfor ikke er staff mere...

Istedet for at satse på, at din ansøgning går igennem grundet dine mange staff positioner, så forklar hvad du kan bidrage med. plugin mæssigt såvel som ro og orden.

desuden søger vi ikke admins...
 

poppoping

New Member
Member
Hej Defterdar!

Ja, jeg kan godt se hvad du mener med "jeg har været staff på mange servere" ikke siger meget. Jeg har været staff på mange små servere, som er lukket ned af mange grunde, fx bare bukket under for manglende donation osv. Jeg kan ærligt sige at folk har været rigtig glade for mig som staff.
Plugin mæssigt, kan foreslå plugins der kan hjælpe mod ting hvis ønsket eller plugins der gør spillet mere "virkeligt" eller bare øger spille glæden. Med hensyn til ro og orden, kan jeg hjælpe til med at sørge for at folk ikke snyder, og være ops på at folk holder en ordentlig tone i chatten. Jeg vil gøre mit bedste for at få alle til at have det dejligt på serveren og besvare eventuelle spørgsmål der måtte opstå. Jeg tror helt bestemt, at sammen kan vi gøre serveren til en rar mobningsfri racistisfri osv server.

Da i ikke søger Admins, vil jeg ansøge for helper eller mod istedet, og kan jeg gøre det med den her eller skal jeg oprette en ny?
Håber det besvarede lidt mere om hvad du vil vide. :)
God jul mvh
-poppoping
 

R4zorax

Member
Member
Lige en kommentar fra mig.

Jeg synes poppopings allerede nu, har udvist ret stor hjælpsomhed i chatten, han virker imødekommende og ganske moden. Ultimativt lader han til, at ville serveren det bedste, hvorfor jeg ikke kan se noget galt i at gøre ham til Helper.

Admin / Mod, måske med tiden, men pt. lader det til at være Helper rollen han vil passe bedst ind i.

Det var mine 2 cents.
 
Top