Afvist Søger Unban

Status
Not open for further replies.

Nick2k

New Member
Banned
  • Ingame spillernavn: Bluchh
  • Hvem bannede dig: Defterdar
  • Hvornår blev du bannet: 25-5-2019
  • Grundlag for ban: Xray. Fordi storebror er en hacker!
  • Hvorfor mener du at vi skal unbanne dig:
    Mit Navn er Nikki, Jeg er lillebror til Xander altså Bluchh da jeg var mindre fik jeg Bluchh acc af mine storebror Xander. Men vi deles stadig lidt om acc engang imellem. 25-5-2019 Blev mig og min storebror lidt uvenner over nogle små ting som brødre nogle gange gør. :( Jeg giver så Min storebror Xander lov til at låne min acc. Efter ca 1 time på den siger han at han er færdig med at bruge den, Og derefter logger jeg så ind på den og spawner nedeunder jorden. Jeg spørger så min storebror hvad jeg laver dernede og lige i det står der Banned For Xray. Jeg bliver så sur på ham at jeg tager og ringer til min mor og forklare hende det. Min mor siger hun ikke kan gøre noget før hun kommer hjem igen om natten. (PS hun har aften vagter) Jeg slukker mig computer og går derefter i seng :( Og er mega sur på min storebror. efter den episode kommer min storebror ikke til at spille de næste 3 måneder :) Nu vil jeg så bare gerne søge om unban mig Nikki, Hedder normalt Nick2k på Steam og de steder ;)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hvor mange af disse accounts er dine?

  • beastboy0121
  • Reyollc
  • forshmage
  • HoreyShet
  • hawkite5647
  • Tybalt85
  • KirbyPD
  • DaddySwag
  • ewiK624
  • Bluchh
  • xMakex
  • Vanshima
 

Nick2k

New Member
Banned
Hej Defterdar
Jeg er kun ejer af Bluchh. Som jeg fik dengang :)
de andre har jeg ALDRIG Set/hørt om før :( Sry
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hvorfor låner din storebror så din konto, når han åbenlyst har andre accounts? Din historie giver ikke mening
 

Nick2k

New Member
Banned
har fundet noget der hedder MCleaks på Xanders computer.
Vi tror det er noget med at de acc at gøre :l
 

Rasmus

Moderator
Mod
Ja Bluchh, det er du :)
 
Status
Not open for further replies.
Top