Afsluttet Stor navne konkurrence!

Status
Not open for further replies.

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Hvad så gutter!

Her i sidste uge har ejeren af PT-Hosting, Defterdar, besluttet at serveren skal have et nyt navn! I forbindelse med denne lejlighed udskriver vi her en konkurrence, da vi har brug for inspiration. Du har nu mulighed for at indsende din idé til et nyt navn og samtidig deltage i lodtrækningen om fede præmier.

Præmier på højkant:
  • 1x Ultra-Premium medlemskab (1 måned)
Samlet præmiesum: 55,- DKK

Varighed på konkurrence:
  • Fredag d. 29. marts - Fredag d. 26. april

Sådan deltager du:
  • 1. Klik på "SkrivIndlæg", over dette indlæg.
    2. Skriv dit Minecraft-brugernavn og din idé til et nyt servernavn
Eksempel:
Brugernavn: matt035343
Servernavn: BluECraft
Bemærk venligst at du kun kan deltage én gang.

Vinderen:
  • TobyFoby

Deltagere:
  • Simonpukki
    Viktor1112
    Muhuu
    Nicolaild
    Make_craft
    Aveq
    mstaberg
    Scrollzz
    Danablend
    matmat1000
    jerspersen15
    petereater1003
    skild0o0
    Pegot
    TobyFoby

Diskvalificerede:
  • Pc_owner
    martin1355
    Faarefanger
    marcus22033
    Ezben123
    xmadness125
    emilmose
    emilnoharm


Betingelser ved deltagelse:
Når du deltager i konkurrencen accepterer du at PT-Hosting, dets admins og dets moderatorer til en hver tid kan ugyldiggøre din deltagelse samt diskvalificere dig, hvis de opfatter din deltagelse som useriøs, off-topic, indeholder krænkende og/eller diskreminerende materiale eller på anden måde opfattes som upassende.
Du accepterer også at PT-Hosting, dets admin og dets moderatorer til en hver tid kan fratage din modtagende præmie, hvis du på serveren, såvel på forummet, opfører dig uforsvarligt, eller på anden måde tvinger PT-Hosting, dets admins eller dets moderatorer til at bruge magt.
Til sidst accepterer du at PT-Hosting, dets admins og dets moderatorer til en hver tid kan redigere, ændre eller helt afværge konkurrencen såvel betingelserne dertil, hvis de mener at konkurrencen har baggrund for at blive slettet såvel at der ikke er over 5 deltagere.

Bemærk venligst at disse navne er allerede blevet genereret, og må derfor ikke benyttes i konkurrencen:
  • BluECraft
    BluEBuild
    Rumble
    JungleBuild
 

Viktor1112

New Member
Member
jeg har en lille liste med navne:
Ultra_hosting
Bd-Craft
The big builder
the nice
the big bear
minecraft bruger navn :viktor1112
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Pc_owner's deltagelse er diskvalificeret. Det indsendte svar er ugyldigt. Pc_owner kan deltage igen med et seriøst svar, underlagt betingelser og regler, hvis han har lyst.
 

Xmadness

New Member
Member
:brugernavn Xmadness125
Servernavne: Super-Minecraft-Funserver.dk (faction) | Danish-Crazy-minecraft 1.5.1/1.5 | Minecraft-Apocolypse.dk | Minecraft dansk Hosting Extreme fun | Radiation-Gamers.dk Funny Faction "relax and enjoy!" | Ultra-craft "One step from victory"
...Det er hvad jeg har at komme med, Håber i kan lide det
Notice: | = mellemrum mellem navnene
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Xmadness sagde:
:brugernavn Xmadness125
Servernavne: Super-Minecraft Funserver (faction) | Crazy-minecraft 1.5.1/1.5 | Minecraft-Apocolypse | Minecraft-Hosting Extreme fun | (PT) Funny Faction "relax and enjoy!"
...Det er hvad jeg har at komme med, Håber i kan lide det

meget fint, men samtlige navne er noget rod at skulle sætte '.DK' bagefter...
 

ezben123

New Member
Member
Brugernavn: Ezben123
- Her er et par stykker. Forventer ikke en premie da jeg har skrevet mere end et. Men sagen er vel i finder et navn :)

Block DK
Craft Dk
Mine DK
Exzine DK
Fire DK
Combat DK
NiceCraft DK
Miners DK
Mc-Craft DK
CrazyCraft DK
Kingdom DK
Fushion DK
Play DK
Tiny DK
Dazy Dk
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
ezben123 sagde:
Brugernavn: Ezben123
- Her er et par stykker. Forventer ikke en premie da jeg har skrevet mere end et. Men sagen er vel i finder et navn :)

Block DK
Craft Dk
Mine DK
Exzine DK
Fire DK
Combat DK
NiceCraft DK
Miners DK
Mc-Craft DK
CrazyCraft DK
Kingdom DK
Fushion DK
Play DK
Tiny DK
Dazy Dk

Jeg tror Defterdar mente DK som i webdomæne, altså ligesom www.pt-hosting.dk.
Desuden fine forslag.
 

Make_Craft

New Member
Member
Jeg har forskellige forslag, og de kommer her:
- Dansk.SMP.dk
- Uber.SMP.dk
- Play.SMP.dk
- Uber.SMP.dk
- Faction.SMP.dk
- Minecraft.SMP.dk
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Håber I kunne lide mine forslag.
Fortsat god dag.
Make_Craft :D
 

Bytzap

New Member
Member
Hejsa, mit In-Game-Navn er: Bytzap
Min idé til hvad serveren skal hedde er: Susets Server
Håber i kan lide navnet :)
 

marcus22033

New Member
Member
Super-Minecraft-Funserver.dk (faction) | Danish-Crazy-minecraft 1.5.1/1.5 | Minecraft-Apocolypse.dk | Minecraft dansk Hosting Extreme fun | Radiation-Gamers.dk Funny Faction "relax and enjoy!" | Ultra-craft "One step from victory, Ifox server, mc-lc, mightytag, swag craft, otx.org, star craft,empire craft, spivi craft, jingomcs, survival time, roostergoblin, teamspeak 3, waffle craft, diamcraft, dockbukkit, mcgodworld, fucraft, totally pro, terracrafters, skitscape, minelittlepony,minecade network, uberminecraft, butterparkour, minedk, skyblock,pwnage craft, goldencraft, vicious craft, slebu's powerfull server,gopro craft, meepnetworks gaming, simply crafted hub, T.U.minecraft, toxic pvp, cheasty nation, eternal realms craft, curse craft networks,platy cast,keicraft, mostcraft,north craft,megapvp, pickaxe's, logicraft gaming, josefsensdk, mcopgrounds, dingocraft, the gutters, desired craft, raidwars, moncraft,shotbow minecraft name: marcus22033
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
marcus22033 sagde:
Super-Minecraft-Funserver.dk (faction) | Danish-Crazy-minecraft 1.5.1/1.5 | Minecraft-Apocolypse.dk | Minecraft dansk Hosting Extreme fun | Radiation-Gamers.dk Funny Faction "relax and enjoy!" | Ultra-craft "One step from victory, Ifox server, mc-lc, mightytag, swag craft, otx.org, star craft,empire craft, spivi craft, jingomcs, survival time, roostergoblin, teamspeak 3, waffle craft, diamcraft, dockbukkit, mcgodworld, fucraft, totally pro, terracrafters, skitscape, minelittlepony,minecade network, uberminecraft, butterparkour, minedk, skyblock,pwnage craft, goldencraft, vicious craft, slebu's powerfull server,gopro craft, meepnetworks gaming, simply crafted hub, T.U.minecraft, toxic pvp, cheasty nation, eternal realms craft, curse craft networks,platy cast,keicraft, mostcraft,north craft,megapvp, pickaxe's, logicraft gaming, josefsensdk, mcopgrounds, dingocraft, the gutters, desired craft, raidwars, moncraft,shotbow minecraft name: marcus22033

tror vi skal se bort fra dine bud, de er mildest talt ikke særlig gode, og du har nærmest bare slået dit tastatur. Du mener at vi skal hedde " teamspeak 3" ???
 

Make_Craft

New Member
Member
Underligt nok har jeg indsendt idéer...
Men jeg kan bare indsende nogen igen.
Det måtte nok være en fejl.
___ ___ ___ ___ ___ ___ ___

- United.SMP.server
- SMP.Minecraft.server
- SMP.Faction.server
- SMP.Multiplayer.server
- SMP.Multiplayer.Faction.server
- Danish.Minecraft.SMP.server
- Uber.SMP.server
- Minecraft.SMP.server
___ ___ ___ ___ ___ ___ ___

Hvis I har lyst kan I også undvære ".server"
Make_Craft
 
Status
Not open for further replies.
Top