Afvist SutisPvP - Helper Ansogning

SutisPvP

New Member
Member
Hvor gammel er du:? Jeg er 13 år
Dit in-game navn: Mit spil hedder SutisPvP
Hvilket land bor du? Jeg bor i Sverige og i Finland, nogle gange er jeg i Danmark
Hvilke sprog taler du? (Du skal være et af disse sprog til at få chancen for at mod - svensk, engelsk, norsk): Jeg taler svensk (min mor) English (En af mine slægtninge) Finsk (min far) dansk (min bedstemor)
Hvorfor tror du, du vil være en mod:? Jeg ønsker at blive en Mod, at jeg er ret god til Building jeg ved en masse om plugins og så! Jeg kan endda være aktiv og alt på serveren og være aktiv og lære applys på forum!
Hvor længe kan du være aktiv på serveren hver dag: 3-4 timer hver dag, men i weekenden måske 5-7 timer
Hvor længe har du spillet Blue Craft:? Jeg har spillet på MultiPvP i ca. 1 dag
Har du nogensinde været forbudt i fortiden / forbudt:? Jeg har aldrig været forbudt / forbudt.
Har du nogen tidligere erfaring som moderator: Yep jeg har haft deres egne servere og jeg har været Courage på servere langsomt, fordi DowCraft og et par andre jeg ikke kan huske. Jeg ejer også server lige nu! Men det er ikke så godt kendt
Hvordan er det at du ønsker at blive Helper? Jeg ønsker at blive en moderator på en server, der har mange spillere og så ... Og som du kan se ovenfor, var jeg modet på en server ved navn DowCraft men e-mail nu lukket. Så jeg ved ikke e Flagstaff rang på en server, hvad e lidt kedelige nu.
Moderator Jeg ønsker at være i moderere serveren og kunne gøre en masse ting, såsom type bygning og holde styr på din chat, selv der kunne Banna hackere sparke eller give folk, der spam og så!

Har du Teamspeak: Ja
Har du skype: Ja

- SutisPvP
Hvis du vil vide mere kan du kontakte mig!
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Hvilke sprog taler du? (Du skal være et af disse sprog til at få chancen for at mod - svensk, engelsk, norsk): Jeg taler svensk (min mor) English (En af mine slægtninge) Finsk (min far) dansk (min bedstemor)

Det har aldrig været et krav at du kan andet end dansk
 
Top