Ting at forbedre på serveren

Simo651k

New Member
Member
Kære Bluecraft
Jeg er kæmpe fan af jeres server og jeres medlemmer derpå er meget venlige.
Derfor ville jeg gerne komme med nogle ændringer på serveren, så jeg tror at der villekomme en del flere spillere.
I forhold til jeres Factions realm, så synes jeg at der er et par mangler som i burde rette op på. Jeg har skrevet punkter op herunder, som ville gøre jeres server væsentligt bedre.

1. I er nødt til at få Ultimate Golden Apples på serveren. Det er factions og der skal der simpelthen være ultimate golden apples (de glimtende). Dette er et krav for en faction server. Hvis ikke man kan få dette i den nye opdatering ville jeg anbefale jer at lave det så man kan spille fra version 1.8.9-1.16'

2. Derudover er i nødt til at lave en bedre shop. Jeres shop er for dårlig i forhold til factions. I er nødt til at gøre så man kan købe spawners, så man kan lave spawner farms mm. Derudover skal jeg shop generalt være større. Prøv at opsætte jeres shop, så man kan gøre det ved hjælp af /shop også kommer der en GUI op.
Her skal man kunne købe alt og sælge alt det, som man kan farm. (Kaktus, spawners mm.)

3. Jeg ville derudover foreslå jer at lave genbuckets. I de nyere minecrafttider er der GEN-buckets på stort set alle minecraft factions server. Hvis i ikke ved hvad dette er kan i søge på google efter det.

4. Til sidst kunne i lave serveren mere engelsk, så i rammer en større målgruppe og derved får flere spillere.

Jeg håber virkeligt at i ville gøre som jeg siger, da dette ville gøre jeres server perfekt og ville tiltrække en masse spillere:)

Mvh Simon280601
 

Memhave

New Member
Member
Jeg vil gerne selv dele mit syn fra vores samtale i går her så :)

Jeg mener at de ændringer som du foreslår ændre på alt for mange af de kerne principper som serveren bygger sig op omkring.

Det at serveren lægger sig meget op af survival er der mange af spillerne som holder af, da det giver en grund til at opbygge baser og tage ud i BlueCraft verdenen på eventyr, efter hvad end man skulle bruge. Det at have en meget større shop føler jeg ville lægge op til et meget mere passivt spil, på den måde at folk enten ville holde sig kun inden for sit domæne, eller være ude på raid.

Mange af os der har spillet i længere tid på serveren har skaffet vores gear og har kunnet opbygge vores baser som vi har, fordi vi har brugt tid og har dedikeret os til serveren. Og selv for nye spillere kan man få de fleste nødvendige ting inden for kun de første par timer. Der er fri adgang til end, der er kits, og der er mulighed for at købe alt nødvendigt i shoppen, endda hvis man vil lave store bygningsværker.

Det at spawners ikke er på serveren har jeg mødt mange som mener er et problem. Mit syn herpå er at det giver en mere naturlig måde at spille minecraft på. Hvis du gerne vil have en guld farm eller lign., så bygger man en. Hvis man mangler villagers så tager man ud og finder dem. Det er noget af det som jeg har brugt meget af min egen tid på, og det er nogen af de ting som jeg kan være okay stolt af. Hvis man fjerner det aspekt fjerner man utroligt meget gameplay, og det føler jeg ville være trist.

Dette opslag er ikke et angreb på dine holdninger, vi snakkede også om det i går, det er mere for at give lys på mine :)
Det er helt fair at mene hvad en faction server burde være, og det er helt fair at savne disse ting, men det er bare ikke hvad den her server er. Dette er en survival factions server, og det har det været i længe før jeg kom til. Hvis alle andre faction servers har alt muligt andet fancy, syntes jeg at det er fedt at have BlueCraft som en oasis hvor vi der godt kan lide survival factions kan holde til :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hej Simon

Fine foreslag, men lad og lige tage dem punkt for punkt.

1. Ultimate Golden apples. Her tænker jeg at du mener Enchanted golden apples/god apples/Notch apples. Disse er fjernet fra crafting i 1.11 og derfor mener jeg personligt ikke at de længere er en del af spillet. Det kan tages op til overvejelse om disse skal "genindføres" men som udgangs punkt læner serveren sig op af hvad der findes i de enkelte server builds - i skrivende stund er dette 1.16.4.

1.a. 1.8.x Bluecraft har alle dage fulgt med i opdateringerne der udkommer til Minecraft. 1.8.x er håbløst gammelt og outdatet og desværre ikke noget jeg ønsker at skulle vedligeholde plugins til. Hvis man ønsker at spille på 1.8 - 1.9 så er bluecraft desværre ikke stedet - beklager :)

2. Shoppen. Stod det til mig, så var der slet ingen shop på Factions. Som Memhave også er inde på, så prøver vi at holde vores Faction server så tæt på "survival" som muligt, hvilket betyder at hver spiller også må gøre deres for at opnå resourcer. Det bliver for OP bare at kunne købe samtlige blocks og items.

3. Genbuckets. Dette plugin hører vist kun hjemme på OP factions og lign. serveren. Blankt afvist herfra :)

4. Multilanguage. Vi har allerede gjort en smule for at imødekomme et bredere publikum,i form af at oversætte mange af tingene til engelsk. Allerede nu kan mange funktioner/beskeder fås på engelsk ved at bruge /lang kommandoen. Der er dog meget arbejde i at komme hele serveren rundt, hvad angår oversættelser, men det er bestemt noget vi gerne vil se nærmere på.

Uden at sable dit inlæg ned, så lyder det for mig som at du søger en OP factions server :)
 
Top