Accepteret Uheldigt ban

casper2309

New Member
Member
Ingame spillernavn:
casper2309

Hvem bannede dig:
Mini_Ralle

Hvornår blev du bannet:
23rd December 2019 11:10:31 AM

Grundlag for ban:
X-ray

Hvorfor mener du at vi skal unbanne dig:
Goddag, BlueCraft

Mit navn er Casper - storebror til den nuværende ejer af den bannede Minecraft-konto.
Min lillebror på 11 sad og spillede på jeres server, og havde brugt omkring 3 timer på at finde et sted, hvor han kunne bygge sin base.
Som den erfarne Minecraft-spiller jeg følte mig, var jeg kæk og begyndte at snakke om "hacked clients" mm.
Min lillebror fastslog dog, at det var forbudt at snyde på jeres server - jeg insisterede, og fik efter 30 minutters tid installeret X-ray.
Ikke mere end seks minutter passerer, før jeg er godt i gang med at vise min lillebror hvor nemt og sikkert X-ray er, og pludselig står jeg foran
jeres staff, Mini_Ralle, der selvfølgelig skal passe sit arbejde.

Det var ikke min intention, at min lillebror skulle bannes. Kan selv huske, at mine venner og jeg brugte X-ray mm. uden at blive opdaget dengang vi spillede meget -
det betyder selvfølgelig ikke, at mit dårlige moralske kompas skal påduttes min lillebror.

Jeg er meget ked af situationen, og har, efter min lillebrors beordring, også afinstalleret X-ray. Jeg håber, selvom I nok får diverse undskyldninger, kan udvise fleksibilitet.

Mvh.
Casper Singh,
19 år,
wasabisingh@gmail.com
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hold da fest en søforklaring...
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Hendelsen foregik sig bare 2 gange inde for de tre timer. Derudover er det rimelig beklageligt at du mener x-ray kan bruges "sikkert" da jeg kan garanterer dig for det nok skal opdages.
Sagen vil vendes blandt staff teamet. Appealen er derfor stadig aktiv mens vi tager sagen op til overvejelse.

- Mini
 

casper2309

New Member
Member
Kære Mini

Jeg mener selvfølgelig ikke længere, at X-ray kan bruges sikkert. Jeg har ikke aktivt spillet Minecraft i flere år, og fra dengang jeg spillede kan jeg blot erkende, at vi aldrig blev taget: Derfor troede jeg, at intet havde ændret sig.

At jeg brugte X-ray to gange inden for de fem/seks minutter jeg viste min lillebror hvordan det fungerede, er nok langt fra rigtigt. Egentlig tror jeg, at X-ray var tændt i mere eller mindre al den tid, som jeg sad foran computeren - hvilket jeg beklager meget.

Det glæder både mig og min lillebror, at I vil tage appealen op til vurdering.

- Casper
 
Top