Fixed Uhensigtsmæssigt filter på forsiden...

R4zorax

Member
Member
Hej.

http://bluecraft.dk/ er der et feed der viser "Seneste forum tråde".

Umiddelbart kan jeg se posts der, jeg ikke har adgang til at se når jeg er logget ind.
(Jeg går ud fra, det er fordi jeg stadig er i en eller anden sandbox-gruppe, men stadig).
Pt. er det dem der ligger i "Diskussion" af matt og Defterdar.

Måske skulle i overveje, at sikre at feeded kun viser de posts der er tilgængelige uden login i forummet?
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Re: Uhensigtsmæssigt filter på forsiden...

Hej
De posts du ser, er fra team mappen, hvilket selvfølgelig er udelukkende er for teamet. Det er sådan, at pluginnet/addon'et automatisk tager alle nye posts og smider det på listen. Mig bekendt er det svært/ikke muligt at ændre.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Re: Uhensigtsmæssigt filter på forsiden...

Hej

Er bekendt med problemet. Det simple wp plugin tillader dog ikke filtrering af "hidden topics", da den læser fra en list, der blot indeholder de nødvendige data omring seneste oprettede tråde.
Men det er jo så heller ingen undskyldning, det har bare ikke været en prioritet, at ændre på det.
Der findes et hav af den slags plugins, så der skal nok være et, som har den feature, at slå skjulte topics fra :)
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Re: Uhensigtsmæssigt filter på forsiden...

Plugin hermed rettet.

Lidt omskrivning af måden den finder nye forumtråde på, gjorde at jeg kunne ekskludere visse fora manuelt.
 
Top