Accepteret Unban appeal af Majormaller d. 25/08 2019

Status
Not open for further replies.

Majormaller

New Member
Member
Jeg blev bannet d. 25/08 2019 af den Admin rangeret "Alexanderrrrr".

Det hele starter med at vi får af vide at serveren, ville ende med at blive resat, hvilket irriterer mig og mine venner, da vi allesammen er igang med større projekter, og vil derfor gerne vide, om det er noget vi kunne regne med ville ske snart, eller om vi vil nå at færdiggøre de projekter og blive trætte af dem, så det omtalte reset vil være os ligegyldigt. Vores mange spørgsmål og uvished, begynder forståeligt at irriterer Alexander og der kommer en hvis skarphed i tonen, vi bliver flabet og Alexander bliver i forsvar skarpere i tonen, det ender med at han får nok og skriver noget lignende "Lyt til Admins eller smut". Hvilket i momentet irriterede mig, da det føltes som en Admin der ikke kunne håndtere modstand og kritik. Det resulterer i at jeg skriver en uheldig sætning, som jeg senere godt kan se lidt uheldigt sammenlignede Alexander med Hitler, hvilket egentlig ikke var meningen og meget upassende. Dog vil jeg være ærlig og sige at jeg bevidst sammenlignede situationen med nazisme, hvilket var en impuls beslutning og en jeg fortryder. Jeg skrev "Lyt til Hitler eller bliv gasset", som var min første kommentar siden diskussion nr. 2 startede, som ledte til at Alexander fik nok og perm-bannede mig. Hele situationen var meget uheldig, og jeg sværger til at være mere respekterende fremadrettet, hvis i skulle være så flinke at unbanne min konto.

Kort sagt:
Træls situation, skarphed i stemningen medførte en kommentar som jeg fortryder, lover at være respekterende fremadrettet, Situationen vil ikke gentage sig.

Håber i vil overveje min appeal.

Mvh.
Majormaller (gamertag)
 
Senest redigeret:

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Der blev sagt at serveren ville blive resat PÅ ET TIDSPUNKT, hvilket er ukendt. Og som jeg forklarede vil der højst sandsynligt gå lang tid, da det ikke er længe siden den blev resat.
Eftersom jeg forklarede omkring hvordan serveren SJÆLDENT bliver resat kommer der flabet svar tilbage til mig, som jeg selvfølgelig reagere på.
Du får en chance mere, og forventer at du ændre din attitude og måde at takle tingene på.

Accepteret herfra.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Jeg kan ikke se hvorfor et reset er kommet på tale? Serveren er blevet wipet i april/maj og det er 2-3 år siden sidste wipe.
Det eneste der bliver resat ind imellem er The End og Nether.

Tråden lukkes
 
Status
Not open for further replies.
Top