Afvist Unban for falsk X-ray ban.

Status
Not open for further replies.

Matti_69_21

New Member
Member
  • Ingame spillernavn: Matti_69_21
  • Hvem bannede dig: Alexanderrrrr
  • Hvornår blev du bannet: den 9 septemper 2019 07:47 : 45pm
  • Grundlag for ban: X-ray
  • Hvorfor mener du at vi skal unbanne dig: Grunden jeg gerne vil blive unbannet er fordi, det var en fejl at jeg blev banned for ’’X-ray’’ hvis i har beviser på at jeg faktisk brugte det, ville jeg meget gerne se det. Din ven alexander sagde kun ’’hvorfor… hvorfor matti_69_21’’ og permbannede mig lige efter, jeg ved godt at man kan se at en bruger X-ray hvis ens gang går rundt og følge grotter eller stæder hvor der er var diamanter men der er ingen beviser for det, når jeg bare minede lige ud og havde mange diamonds i min inventory.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Nu er det ikke "at du har minet lige ud og at du har mange diamonds i din inv" der gør at du bliver bannet.

Vi banner kun folk som vi har set bruge xray, forstået på den måde at spilleren bliver fulgt nøje af staff i vanish.
Miner spilleren direkte ned/hen/op til dia ores, så går vi stærkt ud fra at vedkommende har benyttet sig af unaturlige fordele.

Jeg lader Alexander svare for sig, da jeg ikke har været indblandet i dit ban, men jeg tvivler på at han har bannet forkert, da det ikke ligner ham.
 

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Hej
Syntes det er et lidt “tamt” grundlag du kommer med. Undskyld for mit ordvalg. Men kunne ikke se hvorfor man skulle nægte noget man faktisk har gjort.
Kan desværre ikke bevise det over for dig da jeg ikke havde dashcam til eller lign.

Jeg ved dog hvad jeg så, og var ikke i tvivl om at det var xray. Ville aldrig i mit liv banne en for xray, hvis jeg ikke var sikker.

Siden du ikke kan stå fast ved hvad du har gjort, synes jeg ikke du fortjener at blive unbannet.

Afvist
 

Matti_69_21

New Member
Member
så det du siger er at du ikke har beviser
så hvordan kan du så bare perm bande mig det er virkeligt dårligt af en admin plus du perm bander også folk som ikke snakker pænt det er heler ikke sådan man bare gør det kalder jeg dårlige admints ;) men det fint nok i tager bare fejl
 

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Jeg har desværre ingen beviser nej.
Jeg havde fulgt dig mine i et stykke tid, og var ikke i tvivl om at du hackede.
Serveren er en nul tolerence server, så ja. Jeg banner også dem som ikke snakker pænt. 90% af tiden med warnings :)
Er ked af at du synes at jeg er en dårlig admin fordi jeg gør mit “arbejde”.

Tråd lukket
 
Status
Not open for further replies.
Top