Accepteret unbanned ansøgning

Status
Not open for further replies.

bboyanton

New Member
Member
hey
  • Ingame spillernavn: bboyanton
  • Hvem bannede dig: Alexanderrrrr
  • Hvornår blev du bannet: 27th September 2019 08:58:31 PM
  • Grundlag for ban: Upassende sprogbrug
  • Hvorfor mener du at vi skal unbanne dig: Jeg er ked af at jeg brugte sådan nogle upassende ord om jøderne og om folk fra afrikansk herkomst. Jeg ved godt at manc ikke må bruge sådan nogle ord på serveren. Min ven (Zinkiee) og jeg havde spillet på serveren i cirka to dage, men blev griefet op til flere gange af de samme personer, og det lignede at deres eneste formål på serveren var at griefe os. Vi havde claimet hele vores område, men alligevel var de i stand til at griefe og ødelægge vores ting i vores Faction Territory, og derfor troede vi også at de anvendte en form for snyd. Det som jeg og Zinkiee sagde blev sagt i øjeblikkelig frustration, lige efter at vi blev griefet for femte gang, og vi fortryder det meget, da vi gerne vil spille videre på serveren. Jeg håber at I vil tage min/vores ansøgning i betragtning.
 

Alexander

Administrator
Sidefrivillig
Admin
Hejsa,
Min mening er at det ikke rigtigt er nogen undskyldning at reagere sådan selvom man er blevet griefet af de samme person flere gange. Måske i skulle overveje at flytte jeres base så?
Nå men anyways.
DU får sidste chance, og forventer ikke at du kommer på serveren med lign. sprogbrug igen.
Unbanned.
 
Status
Not open for further replies.
Top