Anøsning - Moderator / Admin

Coldice2650dk

New Member
Member
Hej og velkommen til min ansøning, mit navn er Lasse og jeg er 13 år gammel. Som sagt jeg er en frisk dreng på 13 år, med massere af fritid. Til dagligt går jeg på en skole i Hjørring i Nordjylland. Til dagligt dyrker jeg mine sportsgrene og spiller computer, de fleste af timerne går simpelhen på servern. På minecraft hedder jeg Coldice2650dk og har haft min bruger i et stykke tid, jeg har altid spillet på denne bruger.

Uddybende spørgsmål
Spørgsmålet omkring hvor lang tid jeg har spillet minecraft, det kan jeg faktisk ikke svare på. Jeg tror skam jeg har spillet i 2 år, som jeg næsten er sikker på. Jeg ved ihvertfald så meget om minecraft at jeg ikke tænker på det, men det er der omkring. Jeg startede med at spille minecraft engang hvor jeg kedede mig i skolen, så gik jeg til kantinen og så på folk spillede det. Jeg havde tidligere hørt omkring spillet, men uden held. Efter det kom jeg hjem og fik en bruger her på minecraft, og siden har jeg spillet både minecraft og tekkit. Hvor mange timer jeg spiller minecraft, tja det er et godt spørgsmål. Jeg vil nok sige jeg bruger faktisk 7 timer hverdag, og op til 14 timer i weekenderne hverdag. Så det vil faktisk sige rigtig mange timer, selvfølgelig vil der opstå problemer hvor jeg ikke kommer på. Men jeg spiller minecraft hele tiden så, timerne vil udføres på Bluecraft.

Efaringerne som moderator
Ja mine erfaringer er faktisk gode, selv jeg vil sige. Men erfaringerne som moderator er faktisk store, jeg har arbejdet på mange forskellige servere. Lidt af hvert, nogle med mange spillere og nogle med lidt. Men serveren har altid været mig et sted hvor jeg kunne trives, jeg har altid været hjælpsom og opført mig ansat. Jeg er glad for mit job, og når jeg får muligheden springer jeg må og koncentrere jeg mig om mit job og spillerne. Jeg tager mest udgangspunkt i om reglerne bliver overholdt, og om spillerne har det godt herinde. Jeg vil sørge for at dette sted bliver det bedste sted og være, og at alle kan være her. Jeg kender alle reglerne så jeg ved hvad jeg skal gøre, og hvilke commands der er.
På hvilke servere har jeg været ansat på, jeg ved jeg har været ansat på Horizontgaming, Archivecraft, Diglitos og andre. Jeg ved ihvertfald jeg har arbejdet på mange forskellige servers, og også mine egne. Jeg har nogle gange kun haft servere for at bygge maps og lære plugins, men andre seriøse servere. Jeg har ikke kun haft ranken som moderator men også andre, men lige nu snakker vi om moderator. Jeg har f.eks arbejdet som hjælper på forskellige servere, hvor jeg altid har været hjælpsom, som jeg også vil være her på. Jeg har faktisk arbejdet længe på nogle servere, nogle gange om til 3 måneder og mindste 1 en halv månede. Nogle gange sker der noget hvor man skal fyres, og sige op. Men herpå ved jeg at dette er det rette sted for mig, at være ansat. Forskellige servere var ikke mig mere og være ansat på, derfor blev det nogle gange til korte ophold. Desuden har jeg haft min egen server i cirka 6 måneder, hvor dagligt vi har haft 10-15 players.
Men denne ansøning handler mest om moderator. Altså jeg vil gå 100 procent op i mit job, og jeg har selv efaringer med disse jobs. Jeg kender informationer om denne slags server, og klar til at give den manglende hjælp. Erfaringerne er lige som moderator, store og gode.

Hvorfor skal i vælge mig?
Jamen i skal bare vælge mig fordi jeg gør 100 procent ud af dette job, dette job passer lige til mig. En server hvor der er er flere onlines, og hvor jeg vil skaffe de online jeg kan. Jeg kan tilbyde hjælp til alle de brugere jeg kan, jeg har haft nogle dårlige stunder derinde fra start af. Men derfor vil jeg vise sådan jeg ikke er, måske er jeg flabet men det stoppes. Jeg respektere alle brugerne derinde på serveren og intet misbrug, jeg sørger for den gode tone i chatten.

Andet vi skal vide?
Nej det synes jeg faktisk ikke, jeg synes jeg har gjort mit bedste. Jeg har fundet de vigtigste ting frem længere oppe, det er det jeg synes i skal vide. Krydser alt for denne ansøning!
Jeg ved godt alle reglerne for factionserverene, og jeg har læst alle reglerne på denne server.


Tusind tak for du læste denne ansøning!
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
God lang ansøgning en masse gode erfaringer, meeen det med at du holder orden i chat og alt det der? ja det vil jeg altså ikke tro på dsv :) har oplevet dig lægge om til diskussioner og blevet ved med at diskutere med mig, så vil mene jeg vil se en stor forskel først, du havde endda også diskuteret med defterdar mener jeg ikke helt sikker men tror, jeg vil mene jeg skal se en forskel serveret mæssigt.
Skrev til dig et par gange men du svarede ikke det var en lidt vigtig grund med jeg skulle have fat i dig.

Jeg mener ikke du er klar endnu. :)

Hilsen (Helper**)Mini_Ralle
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Meget fin ansøgning, det skal du have.
Men jeg ved bare at du reagere på en lidt ærgerlig måde, når tingene ikke rigtigt går din vej.
F.eks. Den anden dag hvor vi havde en lille snak omkring dig og det at være helper/moderator.

Lad os se en den bedre side af dig, og så tager vi den derfra.
 
Top