Ansøgning - Helper

claes112

New Member
Member
Minecraft IGN/Brugernavn: claes112

Alder: 14 år

Beskrivelse: Hejsa folks fra bluecraft, jeg vil gerne ansøge som Helper, da jeg syntes at dette er en meget fed server, med en masse muligheder, lige pt. Sidder jeg meget i Faction world, hvor jeg stort set bare chiller, men altså, jeg føler jeg kan bidrage til serveren, jeg er fx. Rimelig god til at bygge, plugins er jeg dog ikke så stram til. Jeg er altid frisk og i godt humør :D Jeg har også erfaring med staff på servers, bla. på en engelsk kitpvp server var jeg moderator, hvor der var ca. 50 daglige brugere, det krævede en masse tid og arbejdskræft, da serveren lukkede ned, blev jeg ansat som supporter på en Dansk Prison server, vældig hyggeligt, serveren er nede nu, og lige pt er jeg ikke staff på nogle servers. Jeg er kvalificeret i stavning, og grammatik, derfor vil i blot se et par fejl fra min side af, indenfor grammatik og stavning, håber i kan bruge mig til noget! Mega fed server! :)

- BondeJyden aka claes112
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Mindre input:
Jeg tænker lidt, at du kunne have bygget din ansøgning lidt mere spændende op, når du samtidig mener, at du er ret god til grammatik og stavning.
 

claes112

New Member
Member
Fair nok, så prøver jeg da bare igen :) - Jeg ved dog ikke hvad du mener med mere spændende, men jeg giver det et forsøg!

Jeg vil mægtig gerne ansøge som helper! :D

Brugernavn/IGN: claes112 - Folk kalder mig BondeJyden :ugeek:

Alder: Jeg er 14 år!

Min beskrivelse: Jeg er somsagt en gamer gut på 14 år, der spiller en masse forskellige spil. (Her er et par stykker: Just Cause 2, League of Legends - Minecraft - Counter Strike: Source, og sidst men ikke mindst! Teletubbies, ej joke ^^ )

Men ihvertfald vil jeg bidrage på serveren, med gode råd, ideér, og højt humør! Jeg har nogle forskellige medier i kan kontakte mig på/add'e mig, eks. Steam: Favoritten/BigN'FatFeijoa Twitter: BondeJyden!

Jeg har en stor passion/ jeg går meget ind for at ALLE folk har det godt på servers, facebook-grupper og andre ting. Bare generelt de sociale medier ihvertfald!

Her på serveren vil jeg bidrage med min Minecraft erfaring, Jeg er bla. God til at bygge (til tider dog, men alligevel) og alle mine ''fornuftige'' kommentarer! :lol:

Jeg vil uanset hvad gøre noget for fælleskabet, og for at vi får en masse nye spillere.

- BondeJyden siger howdy howdy!
 
Top