Ansøgning Om At blive Helper

AlfredSolberg

New Member
Member
Hej BlueCraft!

[Minecraft navn] alfredsolberg

[Mit Rigtige Navn] Alfred

[Alder] 11

Så er Jeg Tilbage!
Hej igen! Jeg kunne godt se at min første Ansøgning om at blive Helper, var ret ringe. Og det er som sagt derfor jeg vil lave en ny ansøgning, med meget mere tekst og info.

Jeg har en smule erfaring inde for Helper/Moderator eftersom jeg har være Moderator på nogen andre servere. Grunden til at i skal vælge mig, er i grunden, at jeg synes jeg har noget og byde på. Jeg har tid til at spille på serveren og jeg brænder virkelig for at skabe nye venner og hjælpe folk. Noget jeg også elsker er at vise servere frem for andre players, og jeg vil virkelig gerne tage godt imod de nye spillere der kommer ind på serveren.
Jeg frisk på at muntre folk op der er kede af noget og jeg vil dømme retfærdigt mod folk der hacker eller bruger mods.

Jeg er et menneske der elsker og hjælpe folk og jeg synes selv, at jeg er et kreativt menneske! Selv vil jeg skrive ordentligt i chatten og ikke bruge bannne ord. Jeg brænder virkelig for at blive en Helper! Vælg mig!

Jeg håber i nød min ansøgning!
Hilsen
Alfred
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Ikke Godkendt fordi din alder ikke er aldersvarende til helper :) da vores staff teams alder er 13 og der over :) så dsv :)
 

mikpet

New Member
Member
Hej AlfredSolberg.

Her kommer min mening jeg ved godt jeg kun er spiller men her kommer den:
Din ansøgning er lidt kort når jeg skriver min ansøgningen laver jeg først en disposion en disposion er:
fx. at man laver punkter jeg kommer lige med et eksempel:

Lidt om mig selv:
...............................................
Erfaring:
..........................................
Hvorfor jeg ansøger:
......................................................
Hvordan i kan kontakte mig eller få fat i mig.
.........................................................
Hvad jeg kan gøre som andre ikke kan.
..............................................
Hvad skal man gøre som Helper.
......................................
Extra ting.
.....................................
Også skal du bare udfylde alle punkterne alfredsolberg også for du en god og lang ansøgning se selv min viewtopic.php?f=4&t=1099 den er god og lang skriver staffet
 
Top