Ansøgning om #Helper

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Jeg vil gerne søge om Helper på serveren ( BlueCraft )

Minecraft-navn: Mini_Ralle
Alder: 15år gammel, snart 16.

Hvorfor vil du ansøge om helper: Fordi jeg synes det en fed rank at have, for elsker selv at hjælpe der hvor jeg kan. Synes det er godt at man har nogen som folk kan spørge om forskellige ting, og få hjælp til de forskellige ting der er at hjælpe til med. F.eks. bygge ting, hjælp med stavelse, hjælp med en der irritere en. ovs.
Derfor søger jeg denne rank. :)

Jeg vil ansøge om Helper fordi:
1. Jeg vil gerne hjælpe så mange som jeg kan.
2. Holde orden i chatten. m. spammere, groft sprogbrug. ovs.
3. Der er rimelig mange hackere både nogen man selv ser og læser om i chatten, så få styr på de fleste af dem.
4. Ude i verden kan man rive smadret bygninger ned hvis de ikke er claimed, og hvis det ikke er umulige huller at lappe, men gøre det lidt flottere ude i verden så nye spiller for et godt indtryk af serveren. :)
5. Synes selv jeg nogen gange har en lidt stor humoristisk sans :p det vel altid godt at have :)

Er ikke så god med plugins. Det er min svaghed, men er en person som gerne vil have at spillerne på serveren hygger sig og ikke kun tænker på at hacke og raide hinanden og pvp.

Håber på et svar om det er en god nok indstilling til at blive helper, eller en anden rank :)
Kh Rasmus AKA Mini_Ralle :)
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Altså har styr på Factions og World-edit :)

Lidt styr på BuyCraft, Plotme, Chestshop, Essentials, Mcmmo, Clearlag.
Har selvfølgelig hørt og set lidt til om CombatLog, multivers og simple spleef. :)
 
Top