Afvist Ansøgning om unban

zinkiee

New Member
Member
29 September 2019
1
0
1
  • Ingame spillernavn: Zinkiee
  • Hvem bannede dig: Alexanderrrrr
  • Hvornår blev du bannet: 27th September 2019 07:14:56 PM
  • Grundlag for ban: Upassende sprogbrug
  • Hvorfor mener du at vi skal unbanne dig: Jeg havde spillet på serveren i to dage, men blev griefet op til flere gange af de samme personer, hvilket irriterede mig meget. Det som frustrerede mig mest, var at de griefede min factions ting, selvom jeg havde claimet det, hvilket jeg overhovedet ikke kunne forstå. Jeg vidste godt hvem der havde griefet mig de adskillige gange, og da jeg så ham logge på serveren, skrev jeg i frustration noget grænseoverskridende til ham og kaldte ham nogle nedsættende ord, hvilket er super typisk af mig når jeg bliver sur og frustreret. Jeg undskylder mange gange, da jeg gerne vil spille videre på serveren med mine venner. Jeg håber I vil forstå mig og betragte min ansøgning.

Alexander

Administrator
Staff
Admin
1 February 2017
29
6
3
Aalborg
Hej,
Som jeg skrev til din ven, så burde i nok have fundet et andet sted at slå jer ned efter første gang i blev griefet.

Nå men, hvis du hvergang du bliver frustreret skriver sådanne ting, kunne jeg ikke se nogen grund til at unbanne dig. Og nu hvor du truer folk med at ip trace deres adresse, ser jeg slet ikke nogen grund.
Vi ser meget hårdt ned på trusler, og derfor forbliver du banned.
Afvist.