Ansøgning til Helper

bastians

New Member
Member
Jeg vil gerne ansøge som Helper fordi jeg vil hjælpe serveren gøre den bedre og spille rigtig meget på BlueCraft.dk og fordi at jeg syntes serveren er MEGA COOL og jeg vil stemme på den på minecraft listen og gøre alt for at gøre serveren bedre bare spørg mig om noget så er jeg på jeg er født klar AND I LOVE BLUECRAFT 4 EVER husk bare at spørg om noget hvis i mangler noget på serveren og jeg vil få BLUECRAFT på top 5 eller 10 på minecraft listen fordi jeg syntes at serveren er god og det vil alle andre sikkert også syntes og jeg syntes at alle ranksne og spilerene fortjener at blive respekteret meget mere fordi nogle gange kan nogle af ranksne godt være en lille smule strænge og jeg vil gerne gøre den meget mere kendt fordi jeg syntes at Hunger Games til komme til at blive kendt og hvis i eller hvis jeg kan ville jeg godt få fx minigames mobarena og et PVP og hvis i laver helper regler lover jeg at jeg nok skal følge dem og jeg bruger aldrig random commands for sjov


Hilsen Bastian
Minecraft Bruger: Bastians
Skype Bruger: Bastianlarsen
 

bastians

New Member
Member
Ved at stemme på den vær dag og lave mange accounts inde på minecraft listen og stemme på bluecraft med alle sammen
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Du er afvist af mange grunde. Her lister jeg nogle af dem:

1. Vi er vil gerne være kendt som en server, der har styr på reglementet og ikke kommer på kant med andre. Derfor støtter vi IKKE multi-accounting og ufine metoder til forfremmelse, som du beskriver i dit svar på vores spørgsmål.

2. Din grammatik er ikke helt god nok. Vi ønsker staff på serveren, som kan formulere sig korrekt og præcist.

3. Dine begrundelser er langt fra optimale. Du siger du vil være helper på baggrund af at du synes at vores server er MEGA COOL, og du kan gøre os meget populær. Det er sådan set ikke hvad vi har brug for. (Hvad så senere viste sig var, at du ville gøre os populær på en mindre fin måde)
 
Top