Ansøgning til helper

peter_xx

New Member
Member
Ansøgning som Helper

Brugernavn: Peter_xx
Alder: 14
Beskrivelse: Jeg kunne utrolig godt tænke mig at blive helper da jeg har en masse kendskab til plugins. Jeg bruger meget tid på denne server, og det har også gjort at jeg har fået et meget bredt kendskab til folk. Jeg er selv med til at få dæmpet chatten ned til en tone som alle kan li. Jeg føler også jeg har været her inde i noget tid. Og har også forventninger om at jeg skal optage herinde fra :D
Peter_xx
 

sarah36963

New Member
Member
vis du vil være helper...
Vil jeg klart anbefale at du spammer mindre tænker dig lidt mere om nogen gange og at du så også fortæller lidt om hvilke plugins du kender til :)

-Sarah
 

peter_xx

New Member
Member
Hej Sarah :D
Jeg vil meget undskylde hvis det var at i betegner det som "spam". Hvis det var ved jeg at det ikke var meningen, da jeg også selv tit skriver til andre, at de skal stoppe spam. Jeg har også tidligere erfaringer som jeg synes har været godt. For nogen måneder siden var jeg admin på en anden rimelig stor dansk server ved navn: Masterminerz.
BuyCraft, Plotme, Essentials, Mcmmo, Clearlag: De nævnte ting er nok nogen af dem som jeg vil kunne hjælpe med inde på serveren med mine "styrker vil nok være: CombatLog og simple spleef.
Peter_xx
 
Top