Ansøning til helper

kasperhej

New Member
Member
-Navn: Kasper Diekelmann.

-Minecraft navn: Mit Minecraft navn er kasper129999.

-Alder: Jeg er 13 år.

-Lidt om mig selv: Jeg er 13 (som sagt) og har spillet Minecraft i 3 år og spiller det meget for tiden. Imens har jeg været Admin på 3 server og Mod på 6 server så kan nogle kommands. Ville gerne selv havde en server men forældrene er i mod der så det kan jeg ikke. Så der for hjælper jeg bare andre med deres server.

-Det jeg kan bidrage med: jeg er ok god til kommands og er rigtig gode til at bygge. Samt er jeg god til at afsløre hack har 3 venner der har det så kan alle tegnene. Er også remlige flink og sød mod andre spiller og er lidt god til at stoppe konflikter og andre sager.

-Ulemper: Er dårlig til at stave.

-ps: Mit forum navn er ikke det samme som mit Minecraft navn. Og kan ikke lave det om for har brugt min Email en gang til det her og må ikke låne andres.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Skrevet af kasper129999/kasperhej.
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Du er stadig afvist. At kopiere det over i et andet indlæg hjælper ikke meget. Det første indlæg fortæller rigeligt om hvordan du er som person.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Du kan ændre dit brugernavn under 'Brugerkontrolpanel -> Profilindstillinger- Konto'
 
Top