Bastians Member+

bastians

New Member
Member
Navn: Bastian
Minecraft Navn: Bastians
Skype Navn: Bastianlarsen
14 År
Lidt om Mig: Jeg er 14 år (som sagt) jeg har spillet Minecraft i 6 år. Jeg har haft 3 Servere Indtil Videre, Jeg elsker at spille Minecraft især at lave en server selv, Men da Mine forældre ikke går ind for "Server Køb" Så prøver jeg at hjælpe med Plugins eller andet på andre Folks Server.
- Det jeg kan Bidrage med: Jeg er rigtig god til Plugins, som fx. Essentials, Factions og at sætte Mini-Games Op. Jeg kan også finde ud af "Permissions" til forskellige Grupper. Altså jeg kan også bygge men det er ikke det jeg er bedst til :D
 

bastians

New Member
Member
Altså i parkour banen så vil det være sådan at man starter i et let verden hvor efter man kommer i et sværer verden og det fortsætter til af man har klaret alle verdner.
Fodboldbanen: der vil det være sædan at jeg vil lave selve banen og efter det vil jeg lave sæde pladserne og kommentartor stedet.
Mekka: Der vil jeg bare gerne bygge det der hus agatig man kan søge på Mekka også kommer det frem hvorden den ser ud.
Statuerne: ja der er bare statuer fra dem jeg kender og fra min faction og måske dem som er kendte :)

Håber jeg har uddybet nok :)
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
du har lige udtalt dig om at BluECraft var dårlig, så er der jo ingen grund til at ansøge til member+. Afvist.
 
Top