Afvist Helper Ansøgning BoyFleyDK

Status
Not open for further replies.

BoyFleyDK

New Member
Member
Navn Philip Tolstrup

Alder 13

Brugernavn boyfley

Beskriv dig selv jeg har spillet minecraft i 5 år og jeg kender det rimelig godt jeg har spillet med mange forskellige server men den besdte er nok den her jeg føler mig tilfreds med admins og playerne det er en god faction server mig og min ven hygger sig meget men nu er det jo kun ikke faction det er meget mere jeg håber jeg får helper jeg elsker at hjælpe så meget som muligt elsker at se folk glade og elsker når jeg gør det :p

Hvilke plugins har du kendskab til? altså jeg har en del anelse om plugins jeg har være en del jeg kender nogle anti grief men dem får i nok ikke brug for jeg er nok bedst klog på de normale survival plugin altså bland andet også nogle andre

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? ja jeg har været head admin,mod,admin,hjælper,bygger og co owner på ja forskellige gungacraft ja kan næsten ikke huske navnene

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 120

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. det er en der hjælper med serveren hjælper folk på serveren og hjælper med plugins og ting og sager men en hjælper er også noget vigtigt for serveren jeg er vilig til at hjælpe jer med det hele

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
" Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 120 " Uddybelse? :)
Men ellers fin ansøgning, men jeg synes nu alligevel at med de plugins at der mangler noget.
Du er også forholdsvis rimelig ny endnu, og jeg har ikke rigtigt set dig hjælpe nogen sådan rigtigt, måske har jeg bare ikke været på det rette tidspunkt, men altså har hjulpet dig lidt, ikke fordi der er noget galt i at få hjælp, tvært imod, selv jeg kan mangle hjælp some times, men altså umiddelbart vil jeg mene at den bliver lagt i på tænke-hylden, og i så fald i mangel af helper team evt., men nu det jo ikke min beslutning der er gældende, det bare mit input og min respons. :)
- Mini
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Du skriver at du har været alt lige fra admin, head admin, co owner osv osv. Så må gå udfra at du kan finde ud af at administrere en server. Dog mangler jeg at du fortæller lidt om hvilke plugins du har kendskab til. Som decideret co owner, så kan anti grief ikke være det eneste du har haft nallerne i..

Hvad angår hvor mange timer du er tilgængelig/til rådighed. Hvad laver du de sidste 48 timer på en uge ? :)
 
Status
Not open for further replies.
Top