Afvist Helper Ansøgning Crokofanten2

Crokofanten2

New Member
Member
Navn Mads Petersen

Alder 16 år gammel

Brugernavn Crokofanten2

Beskriv dig selv Jeg er en frisk dreng, der altid er klar på sjov, og jeg kan sagtens tage nogle jokes. Der skal virkelig meget til får jeg bliver sur, og hvis jeg endelig bliver sur så siger jeg det ligeud hvorfor jeg er sur. Jeg er på computeren 12 timer i døgnet cirka. og jeg spiller mange forskellige computerspil.

Hvilke plugins har du kendskab til? Faction
Towny
Quickshop
worldedit
ArchonCrates
Staff Support
Killrewards
Custom recipes
Biome temp
Kits
Chat warn
staff essentials

Og hvis der er plugins jeg skulle kende til vil jeg selvfølgelig læse op på dem :)

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Jeg er været helper på hypixel, og hostede servere med en ven engang med omkring 50 besøgende, har også været mod på freakyville, så har god erfaring.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 8-12 timer dagligt, 60-75 timer ugenligt

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En helper er en person, der hjælper folk med commands hvis de ikke kender dem, eller kan finde ud af at bruge /help. De er også med til at mute personer der spammer/ snakker grimt. de kan også cleare chatten hvis det går over stregen. og udover det bidrager de bare til communitiet, og spiller sammen med alle andre i survival. (mit syn på det)
Ps: det at der står helper ude i siden gør, at folk ved at de kan spørge personen om hjælp :)

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 
Senest redigeret af en moderator:
Top