Afvist Helper Ansøgning Da_gster / Da_gster2

Da_gster / Da_gster2

New Member
Member
Navn Jacob

Alder 14,1

Brugernavn Da_gster / Da_gster2 bruger mest Da_gster ;)

Beskriv dig selv Tjaa.. Jeg er som sagt 14 år gammel. Jeg Bor i Lystrup, Aarhus. Jeg spiller tit Minecraft når jeg har rank på en server (helper, admin osv.) Og jeg har haft min egen server så... jeg har styr på Plugins ;-) Ved ikke rigtigt om du/i Behøver mere om mig :) du kan evt adde mig på Facebook og skrive til mig der (spørgsmål osv.) navn: Jacob Juhl-kamp

Hvilke plugins har du kendskab til? Mange... Essentialsspawn, essentials, worldedit, timtheEnchanter og Mccmo ( kan ikke huske det præcise navn. det der med skills osv.) Men jeg har som sagt selv haft en server hvor jeg selv skulle styre plugins, så jeg kender til mange ;-)

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Jeg har mindst været admin på 10 servere (God admin ;)) og mod på 8 stykker... og co-owner 3 gange. og owner en gang ;). men helper har jeg aldrig været før, men det er vel det samme som alle andre ranks hvor man hjælper?

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Dagligt... Hmm 2-6 timer :D mdmindre min mor Gir´ mig spillekarantæne :I

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En der hjælper andre (løser problemer). og vis man kan : vis man er Gamemode som helper, skal man ikke bare at gi´ gratis ting væk. en Helper holder også Humøret oppe i "mørke" tider ;)

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
1. Vi er modstander af multiaccounting, så ser helst at du ikke benytte to konti på serveren.
2. Kan se at du har været admin på en god håndfuld servere. Hvordan kan dette være? Hvorfor er du ikke admin på dem længere?

Ellers alt i alt en god ansøgning. Vi vil se dig lidt an på serveren og herefter komme med den endelige beslutning.
 

Da_gster / Da_gster2

New Member
Member
Hey owner. Ja... jeg har fortalt admin halløjet på mc så... men jeg har spillet Minecraft lige siden det kom ud :) kender masser af Plugins som jeg jo sagde ;) Og lige et hurtigt spørgsmål: er der ikke "Lockette" på Faction-servern?
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
.. jeg har fortalt admin halløjet på mc så...
Meget muligt. For at vi alle skal kunne gennemgå din ansøgning, så foregår det herinde og ikke ingame.

/Off-topic
Faction er fint i sig selv til at låse chests. Ingen grund til yderlige plugins for at gøre dette.
 
Top