Afvist Helper Ansøgning Daniel

D

Daniel

Guest
Navn Daniel

Alder 14

Brugernavn dstuds

Beskriv dig selv Sød, men kan være ret grov mod folk, vis de behandler mig som lort. lidt af en der vil have kontrol.hader hack.
meget socail. går altid efter mit mål og har meget selvtillid. arbejder med aktier. der er vist ikke mere at sige tror jeg

Hvilke plugins har du kendskab til? world edit, faction, tpa,world guard , aAntiSpam, aaahhh Death, PvPtimer, no Swear. absoulute welcome,
mcMMo, vault. itemmenu, endrest notnt multiverse-core

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? ja 3 gange helper 2 gane mod 1 gang admin. (på en meget lille server var jeg admin med min ven der var kun to inde udover os)

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? mandag onsdag 1-2 ellers 3-5 ugeligt mere end 30 timer tror jeg nok

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. en der hjælper folk godt igang hjælpe i en irrternde sitiuation mellem to eller flere player. en der smider folk ud vis man en hacker og derefter giver en report til owner mod eller noget i den stil . han/hun skal også kunne finde ud af det. og ikke misbruger de commands der føleger med

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 
Top