Afvist Helper Ansøgning Danni

Status
Not open for further replies.

Danni

New Member
Member
Navn Danni

Alder 18

Brugernavn DelitesGaming

Beskriv dig selv Jeg er en frisk og humoristisk og seriøs 18 årige dreng, som er villig til at gøre alt for at spillerne har det godt. Jeg vil gerne være med til at skabe et godt ry for serveren så vi kan få flere spillere ind. Jeg er altid klar til at tage hånd om tingene, og klar til at gøre dig til en stolt ejer. (Jeg bruger mest skype)

Hvilke plugins har du kendskab til? Logblock, Worldedit, Essentials, Signedit.

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Jeg har været Head-admin på Mcfunn hvor jeg var med til at bygge hele serveren op fra ny, og jeg har været MOD på DDP i kitpvp, og skyblock.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? Dagligt- 4-6 , Ugentligt - 25-50

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En hjælper er en der hjælper folk på serveren hvis de har brug for det, men en hjælper skal også holde humøret oppe og selvom spillerne svarer grimt til dig så er det ikke ens betydning at man skal svare grimt igen, så må man slå koldt vand i blodet og få ham til at slappe af eller give ham mute efter behov, for der er igen grund til at gøre situationen værre end den er i forvejen.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Meh, ikke overbevist. Afvist
 
Status
Not open for further replies.
Top