Afvist Helper Ansøgning Emil

Emil

New Member
Member
Navn Emil Jakobsen

Alder 14

Brugernavn ItzPandaen

Beskriv dig selv Hej jeg hedder Emil jeg har spillet minecraft i over 7 år og har studeret meget med plugins og at bygge,
Jeg har været staff på mange server som har elsket mig som staff.
Jeg går også til parkour i fri tiden
Så håber i vil ansætte mig.

Hvilke plugins har du kendskab til? Essentials. Essentials Chat, Essentials Protect, Essentials Spawn, Essentials GroupManager, SimpleColoredMotd, Holograpic Display, Citzens, Prisonmine, WorldGourd, World Edit, Bungee card, MultiWorld, EssentialsAdmin, Disguise Craft, Faactions, MasiveCore, MChat, ColoredChat, SimplePrefix, PlayerJoinMotd, SimpleDrop, AdvanceDrop, ClearLag, SimpleLag, Nocheat, Nochatplus, MobArena, Jobs, McMMo, Vault, adminShop, Votifier & Mange Flere

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Jeg har været staff på SnowlyPvp, WodenFactions, RedDragon, Og har selv haft ca 9 server og hub

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 9-11 dagligt ca

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En hjælper er hvis der er en der ikke kan finde ud af noget så kan man forklare hvad man skal for at få det til at virke eller holde en god tone i chatten. Og holde folk der hacker ude og forklare hvorfor de fx er tempbanned.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Ja
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Minecraft er vist fra 2010, så de der 7 år er lidt en overdrivelse, så længe ville have været okay ;)
men nok om det, fin ansøgning vil jeg sige, men igen, at du har haft omkring de 9 server, wow, det må man sige er mere end én ;)
 
Top