Afvist Helper Ansøgning King_of_freaks

King_of_freaks

New Member
Member
Navn Oscar Kristensen

Alder 13

Brugernavn king_of_freaks

Beskriv dig selv Jeg får det bedste ud a mig selv når jeg spiller minecraft og vil gerne gøre andre glade. Jeg er meget munter og vil så vidt some muligt lade folk spille sammen med mig.

Hvilke plugins har du kendskab til? McMMO som er et skill-bases plugin der indeholder skill
ranks til mange tools, så man kan udvikle sig i det man gerne vil. Factions der lader dig spille med venner i klaner og skabe alliancer og fjender. WorldEdit som lader dig bygge i kreativ meget hurtigerer, ved bare at sige en command så skaber det en flade ud a den block du gerne vil have. WorldGuard der gør man kan markerer der hvor folk kan bygge, og ikke kan.

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Nej det har jeg ikke men har søgt plads på andre serverer.

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? 2-4 timer i skole dage, og 3-6 i fridage.

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. personen der er der for a hjælpe players når de har brug for det og en der hjælper dem der er en højerer rank en ham selv.

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 
Top