Afvist Helper Ansøgning rasmus

Rasmus

Moderator
Mod
Navn Rasmus J. Mathiasen

Alder 13År

Brugernavn Ramui

Beskriv dig selv Mit Navn er Rasmus jeg er en ung og frisk fyr der spiller Minecraft dagen lang derudover går jeg til saxofon i fritiden,

Hvilke plugins har du kendskab til? Faction, Jobs, Towny, worldEdit(Kun lidt) og Essentials Economy. Men bare sæt mig til at finde ud af nogle flere så skal jeg gøre mit bedste.

Har du været Helper, eller lignende, på andre server? Ikk rigtigt kun de der hvor der er spiler 1-3 om dagen og du kender ejeren lidt Men så har jeg været Aadmin
Og på Ghost Galaxy har jeg været Headbuilder og Mod

Hvor mange timer er du til rådighed dagligt/ugenligt? ca. 24 timer om ugen og 3-5 om dagen

Kan du holde hovedet koldt i en stresset sitiuation? Ja

Forklar os hvad en Helper er i dine øjne. En helper er en der har kendskab til en masse commands og kan hjælpe hvis nogle ikke ved hvad faction er så ska jeg kunne forklarer hvad det er for en slags spil og hvad det går ud på, hjælpe med commands og give spilleren tips

Derudover skal en helper være sød og rar, en folk gerne vil snakke med og ikk er bange for, da det jo ikk er meningen at en helper skal sprede frygt men hjælpe hvor der skal hjælpes

Har du skype? Ja

Har du TeamSpeak? Nej
 
Senest redigeret af en moderator:
Top