Helper/moderator

Lucymike

New Member
Member
Ansøgning som Helper/moderator

Brugernavn: Lucymike

Alder: 12

Beskrivelse: server plugin: fx faction, plotme, alle essentials/groupmanager, osv men vigtigst af alt spiller jeg meget på serveren cirka 2-4 timer om dagen jeg er inde cirka 5 gange om dagen og jeg har spillet cirka 15 timer in til vidre
Jeg vil gerne være (Helper/moderator) fordi jeg gerne vil hjælpe og fordi jeg spiller på serveren meget og fordi jeg har været et rank på andre servere og der kan owners/admins stole på mig og jeg bliver rigtig glad hvis i kan blive (Helper) fordi jeg er en flink fyr :D jeg spørger fordi det er en ære at være (Helper/moderator) plzzz håber i ser den og svare tilbage jeg er nemelig ligeglad med at være højere rank men det kunne jo være fedt at være (Helper/moderator) fordi hvis der skal bygges/smadres kan jeg hjælpe og jeg er rigtig god til at bygge jeg har en faction med en der hedder NoahMarcusB og han er min Homie :p og han er rigtig sød men tilbage til min ansøgning
Jeg hedder Mikkelatzen på skype bare add mig er ligeglad med at players adder mig jeg er rigtig klog og jeg bygger det i vil have. jeg spiller meget single men så fandt jeg serveren Bluecraft og så begyndte jeg at spille MultiPlay meget før i tiden spillede jeg kun tekkit lite hvis i ved hvad det er, men jeg spillede ikke minecraft så meget, men så kom jeg ind på minecraftserverlisten og så fandt jeg den Jubiiii endelig en server at spille på jeg spiller meget mob arena ses får jeg besked over min skype hust mit skype navn er Mikkelatzen Hejhej
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Afvist.

Du er set i forbindelse med en ven, som har overtrådt reglerne meget groft, og der er en tvivl om, hvor vidt du også har deltaget i overtrædelserne. Vi ser ikke så gerne at vores team er i forbindelse med sådan noget.
 
Top