helper

phipelips

New Member
Member
[navn] Phillip
[Minecraft navn] Phipelips
[Alder] 12

hej jeg vil gerne ansøge fordi jeg vil gerne hælpe servern så den kan blive rigtig god og så den måske kommer i top 15 på Minecraftlisten og jeg vil rigtig gerne stemme på den og jeg vil spille rigtig meget på bluecraft.dk og jeg ville holde øje med at folk og så den bliver en rigtig god server og jeg vil også selv holde reglerne og vil aldrig gøre mig gm1 uden jers tiladelse og vil aldrig holde drop uden jers tiladelse og aldrig bruge random commands og jeg vil heller aldrig skrive /kill [navn] og tp folk en til hinaden og aldig enchante over paoerde ting og så gå i pvp med det jeg ville nemlig holde reglerne I LOVE BLUECRAFT
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Først og fremmest nævner du at du kan hjælpe serveren, så den kommer tilbage til top 15. Forklar venligst hvordan.
 

phipelips

New Member
Member
matt035343 sagde:
Først og fremmest nævner du at du kan hjælpe serveren, så den kommer tilbage til top 15. Forklar venligst hvordan.

jeg vil først og fremmest få mange af mine enner til af stemme medget på den og få mange venner til af syntes godt om den
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Jeg ved ikke om du vil kalde det bestikkelse, afpresning eller multi-accounting. I så fald er det ikke noget vi støtter, og vi tror på der findes mere fine metoder at gøre det på. Afvist
 
Top