Hjælper Ansøgning

terroristen_Dk

New Member
Member
Informationer om mig:

Minecraft navn:terroristen_Dk
Virkelige navn:Jonas
Min alder:15

Uddybende spørgsmål:

Hvor længe har du spillet minecraft?
Jeg har spillet minecraft, siden 2010, dengang det var alpha. Det vil sige ca. 4 år.
Det er dog inkluseret pauser.

Hvor mange timer om ugen, spiller du minecraft?
Min ontime, kommer an på situationen.
I hverdage, vil jeg regne med 6-7 timer.
I weekenderne, kommer vi også op, på de 10+ timer, dagligt.
Ugentligt er ca. 45 timer mere eller mindre.

Hvor mange af disse vil du bruge på Bluecraft?
Jeg vil bruge alle mine ingame timer, i minecraft på Bluecraft, da det er den eneste server, som siger mig noget lige pt.

Har du erfaring som Hjælper?
Ja, det har jeg.
Jeg var hjælper/mod, på en af de unævneliges server, sammen med Benj232. Hvor jeg var hjælper/moderator i ca 2 måneder, hvor efter jeg valgte at sige op, da ejern, ikke kunne håndtere serveren.

Hvorfor jeg har valgt at ansøge?
Jeg har valgt at ansøge, fordi jeg gerne vil være med til at gøre en forskel.
Jeg vil gerne hjælpe til med at der bliver holdt øje i chatten, og hjælpe med holde chatten ren, for unødvendig spam og andre ulovligheder. Derudover, er jeg aktiv og online på de mærkeligste tidspunkter, hvor der ikke altid er staff på og derfor også der hvor der bliver skrivet grimmest.

Hvorfor jeg synes i skal vælge mig?
Jeg synes i skal vælge mig, da jeg har god erfaring, både med commands og grundlage, til mute. Jeg er både aktiv på jeres minecraft server, Bluecraft. Jeg snakker godt med alle, og tager tingene stille og roligt. Jeg er skriver meget i chatten, og kigger ellers altid. Jeg er som sagt, online på de mærkeligste tidspunkter, hvor der ikke er staff på.
Jeg er positiv, og snakker godt, med alle. Jeg kan godt lide at hjælpe, og vil gerne kunne hjælpe de nye spiller, som kan synes det er nederen, at den første besked, de får er en ip, eller grov spam.

Andet i skal vide om mig?
Ja, som sagt er jeg en 15 årig dreng. Jeg er meget udadvendt, og holder mig ikke tilbage, for at snakke med folk på teamspeak, eller Ingame.
Jeg går på en skole i Sønderjylland, efter skole bruger jeg størstedelen, af min tid på computeren, hvor jeg primært spiller minecraft inde på jeres server.
Jeg er okay til pvp, så størstedelen, af mit ingame spil, forgår i chatten hvor jeg er meget aktiv, jeg pvp'er dog også en smule, men for det meste uden held.

Tak fordi, du har valgt at bruge tid på at læse min ansøgning.
- terroristen_Dk.
 

terroristen_Dk

New Member
Member
Har sgu da ikke taget nogle andre ansøgninger det der ligner ikke engang min ansøgning
har nok brugt den til at se opbyggelsen, men har selv skrevet det hele
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Du har bare skiftet de grundlæggende oplysninger ud, så som brugernavn og navn.
 
Top