Kan jeg blive Member+

S

-Slettet bruger-

Guest
Hej.

Navn: -Slettet-
Navn på Minecraft: -Slettet bruger-
Alder: 14.
Fritid: Fodbold og Minecraft.
Jeg har spillet Minecraft i 2 år og første gang jeg spillede Minecraft spillede jeg hele tiden Ofline... efter 2 år Begyndte jeg at spille Online og det blev sjover en jeg trode så begyndte jeg at spille PT-Hosting.dk og det var sjover en alt. og jeg vil gøre alt for at blive Member+ fordi jeg har drøbt om det. og vil gerne lave en Temple eller HungerGames eller Løbebane hvor man kan spille Konkurrencer. Men jeg har også venner som er Member+ Som... Make_Craft og LegoLyn7 dem er jeg gode venner med. Vi Miner nogen gange sammen og giver ting til hinanden. Men har tænkt at være sammen med dem og lave ting sammen med dem. Og håber Serveren bliver Danmarks bedste Server håber det. Jeg kan også få andre ind i Serveren fordi kender mega mange venner som har Minecraft Bruger jeg kan få dem med i PT-Hosting. Og det vil blive bedre tror jeg det vil jeg håbe :ugeek: ...
 
Senest redigeret af en moderator:

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Egentlig er dine venner og fritidsinteresser meget uvedkommende. Brug hellere spaltepladsen til at beskrive dit projekt. Uddyb venligst dit projekt herunder.
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Hvis du er i tvivl, så lær her
 
Top