Member+ det håber jeg!

Taquna

New Member
Member
Navn: Muntazer
Minecraft brugernavn: Taquna
Grundlag: Jeg vil gerne have Member+ fordi jeg vil Meget gerne bygge nogen Parkour baner hvor det bliver sværer og sværer, og fordi jeg elsker Parkour også vil jeg prøve på at lave en fodboldbane der jeg går til fodbold og har nogen gode id'er til banen også lave nogen små statuer af dem jeg kender og vil.
Jeg vil også gerne bygge en slot også kommer jeg til at bygge noget det hedder Mekka som er noget stort for dem som er muslim noget de skal besøge engang i livet efter de er 15 år.
Alder: 13
 

Taquna

New Member
Member
Altså i parkour banen så vil det være sådan at man starter i et let verden hvor efter man kommer i et sværer verden og det fortsætter til af man har klaret alle verdner.
Fodboldbanen: der vil det være sædan at jeg vil lave selve banen og efter det vil jeg lave sæde pladserne og kommentartor stedet.
Mekka: Der vil jeg bare gerne bygge det der hus agatig man kan søge på Mekka også kommer det frem hvorden den ser ud.
Statuerne: ja der er bare statuer fra dem jeg kender og fra min faction og måske dem som er kendte :)

Håber jeg har uddybet nok :)
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Nu sagde jeg godt nok "ET AF PROJEKTERNE" ikke dem alle...

Men accepteret.

Husk at de pågældende regler for freebuild.
 
Top