Mikpet's Hjælper/moderator Ansøgning

mikpet

New Member
Member
Hej BluECraft.

Lidt om mig selv.
Jeg Hedder Mikkel Poulsen (ingame mikpet), jeg er 12 år gammel (9.juli.2001), jeg bor tæt på Middelfart, jeg spiller meget badminton. Kan godt lide at spille meget computer (mest Minecraft), og synes selv jer er en meget retfærdig person da jeg rigtig godt kan lide at få hackers bannet altså dem der bruger x-ray, aimbot, anti knockback osv. Jeg synes selv jeg er en meget social person der kan snakke med alle bare min mening.

Erfaring.
Mine Erfaringer: Jeg har engang haft min egen server hvor der var 25 inde da der var flest inde. Så jeg ved en masse om commands og plugins. Jeg har engang været plugin-manager for en Faction server kan ikke huske hvad den hed men der var over 30 inde hele tiden.

Hvorfor jeg Ansøger.
Jeg ansøger fordi jeg nu har spillet Minecraft i lang tid, og bare har været ''normal spiller'', hvis man kan kalde det det, jeg vil gerne nu komme ind på nogen store servere som BluECraft, og komme med i fællesskabet. Jeg ansøger også fordi jeg ''ELSKER'' at få hackers udelukket for serveren altså at buste dem. jeg har fået bustet 50 hackers på en server på serveren kunne jeg ikke vanish eller tempban eller noget jeg skulle også ligge alle beviserne op på forummet alle dem har jeg bustet på under et år. Her er min kanal så i selv kan tjekke https://www.youtube.com/channel/UCKy_Z9 ... mEPbkMeQ2Q min anden kanal gik ned jeg vidste ikke man kun måtte have 3 kanaler, og på den kanal har jeg nok bustet de fleste. Jeg ansøger også fordi jeg gerne vil lære nogen flere at kende.

Hvordan i kan kontakte mig eller få fat i mig.
Jeg har skype (mikkel.poulsen01), og jeg har teamspeak, og jeg har mumble. På teamspeak hedder jeg det som jeg hedder ingame i Minecraft. Jeg hedder på mumble også bare mikpet som jeg hedder ingame. Hvis i vil skrive en mail til mig hedder min E-Mail mfrankpoulsen@gmail.com. I kan også bare skrive til mig ingame.

Hvad jeg kan gøre som andre ikke kan.
Jeg kan filme i 1080 uden lag jeg filmer med et Capture Card som kaldes Avermedia Live Gamer Portable. Jeg har spillet Minecraft i 2-3 år tror jeg nok så jeg ved en hel masse om Minecraft. Den første server jeg faktisk spillede på var en Survival Faction server kom jeg lige i tanke om. Jeg vil altid stå til rådighed hvis i lige mangler en hjælpende hånd. Jeg synes selv det sjoveste i Minecraft er at hjælpe andre. Og få snydere altså hackers udelukket for spillet det er det som jeg nok vil gøre mest. Jeg vil også tjekke forum fx. for ban beviser og tjekke ansøgninger og alle trådene så jeg kan lige få dagens nyheder :) .

Hvad skal man gøre som Helper.
Man skal hjælpe folk fx. til commands med commands mener jeg hvis en nu spørger om ''Hvordan laver man en faction'' så svare jeg self. '' Skriv /f create <factions navnet>''. Som helper synes jeg man skal tjekke forum dagligt, jeg tjekker forum 3-4 gange om dagen. Så hackers bliver udelukket hurtigst muligt. Som Helper vil jeg næsten altid stå til rådighed. Som helper vil jeg gerne være et forbilled for alle spillerne.

Extra ting.
Jeg ved godt jeg lige er startet på serveren. Men det er fordi jeg gerne vil blive en rank på en server fordi jeg så gerne vil buste hackers og få dem udelukket. Det synes jeg er sjovest så. Jeg synes også det sjovest er at hjælpe folk og få nogen glade spillere på serveren :) . Jeg vil nok selv sige at jeg er bedst som moderator fordi så kan jeg /vanish også kan jeg jeg buste flere folk sådan så der næsten ikke er nogen der hacker. Jeg kan være på serveren 2-3 timer om hverdagen og op til hele dagen om weekenden :) .

Håber i har nydt min ansøgning i må endelig godt komme med noget feedback på min ansøgning.
 

matt035343

Moderator
Sidefrivillig
Mod
Member
Rigtig god ansøgning. Tag dig ikke af vores helpers kommentar, fejl fra vores side.
Din ansøgning tages op til overvejelse i staff. :)
 

mikpet

New Member
Member
Det er jeg super glad for du skriver... Kan næsten ikke trække vejret så glad jeg er. :x
 

mikpet

New Member
Member
Hej...

Hvornår for jeg nået mere at vide, vil gerne lige have at vide om der går 2 uger eller om jeg ikke for mere svar
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
Er det noget der haster? Ting tager tid og hvis vi har sagt at vi ser dig an, så må du pænt vente på at vi vender tilbage
 
Top