Anmeld spiller noget jeg ikke finder mig i...

Status
Not open for further replies.

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
oscarggg og kwiik skriver med vilje deres "/msg" som en fejl så det offentligt.. Jeg håber på de ikke skal have lov til og slippe afsted med det uden nogen form for straf da det er fuld ud over grænsen.. Jeg ved ikke om man kan kalde det krænket men jeg mener ikke det er iorden..

-Mini
 

Vedhæftninger

  • 2014-09-29_19.01.47.png
    2014-09-29_19.01.47.png
    299.3 KB · Set af: 32
  • 2014-09-29_19.04.18.png
    2014-09-29_19.04.18.png
    215.9 KB · Set af: 28

kasper wii k

New Member
Member
i orden* men jeg er bare ærlig. Det var en fejl jeg fandt et billede af dig og du er en flot person så jeg tog mig lige den frihed og sagde det indirekte. Undskyld hvis det gjorde dig fortræd men lad os komme videre.
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Fandt et billed af mig, hvad fanden snakker du om jeg kender dig ikke... ærligt hvad fejler du?? Ærligt jeg håber du får ban.. og lad vær med at rette mig... fjern dig lige... ærligt
 

kasper wii k

New Member
Member
jeg har det fint nok med den mening du har men seriøst kan du ikke tage en joke? Og ps. hvis du skal skrive et oplæg så check lige at det ikke er nogen fejl :)
 

kasper wii k

New Member
Member
Igen undskyld hvis jeg har såret dine følser men jesus ikke spil hellig jeg kan næsten vide med sikkerhed af at du også har gjort sådan noget forand dine venner. Ps. jeg var fucking træt da jeg skrev det og jeg kan ikke tage det tilbage mine venner og jeg går det hele tiden med lullu2222 og hun syntes at det er sjovt så jeg tænkte at du måske også kunne tage det. Men seriøst hvad fuck vil du have så vi kan komme videre fordi det er jeg nemlig.
 

Mini_Ralle

Mini
Sidefrivillig
Helper
Såret mine følelser? Hvor gammel tror du lige jeg er?
Og arrg det har jeg så ikk? Hvorfor tror du ellers jeg smider det op? Jeg synes personligt det lamt og sygt klamt? Så ja self sidder jeg og gør der samme yes yes...
Og hvad rager det mig hvad du gør med lullu? Jeg finder mig ikk i det og længere er den ikk..

Jeg er også kommet videre venter bare på i får jeres straf?
 

Defterdar

Owner
Sidefrivillig
Admin
lukker tråden da det har udviklet sig til mudderkast.
 
Status
Not open for further replies.
Top